Communityträff 26-28 maj

Det senaste från Vanheims Community
Användarvisningsbild
Veila
Site Admin

Communityträff 26-28 maj

Inläggav Veila 08 mar 2017, 14:37

Hej på er! :)

Det är dags för Vanheims första communityträff, som givetvis ALLA vill åka på :) Vi kommer hålla till på Bollegården i Bollnäs den 26-28 maj, en mysig och trevlig B&B med bar, bastu och bubbelpool. Vi kommer att vara där fredag-söndag, men man kan självklart välja att bara stanna en natt om man vill det.

Kostnaden är 400 kr/bädd och natt (inklusive frukost) i familjerum, som har mellan 4-8 bäddar. Det finns även ett begränsat antal dubbelrum som kostar 890 kr/natt (man betalar inte per bädd i dubbelrummen). Vill man absolut inte dela rum med någon kan man alltså boka eget rum.

Vi i staben kommer finnas på plats från fredag eftermiddag så ni dyker upp när ni har möjlighet :) Det finns ett stort gemensamhetsutrymme med bar, soffgrupp och brasa så vi kommer hänga där under fredagskvällen, umgås, äta, spela lite sällskapsspel och äta chips och dipp. Under lördagen ska vi försöka planera in någon rolig aktivitet, följt av middag (antingen beställer vi mat till Bollegården, eller så äter vi på någon restaurang i Bollnäs) och därefter hänger vi väl i baren och umgås ännu mer :)

Det finns totalt 50 bäddar på Bollegården och vi behöver boka så snart som möjligt. Därför vill vi ha in er anmälan här i tråden så snart som möjligt.Information om hur ni betalar kommer inom kort (förskottsbetalning gäller och anmälan är bindande vid betalning). Men det viktigaste är att ni ANMÄLER ER SNARAST så att vi kan boka upp rummen i god tid.

Anmäl er genom att svara i tråden nedan. Ni behöver ange följande uppgifter:

Namn: (förnamn räcker)
Dagar: (t.ex. fre-söndag)
Önskemål om rum: (t.ex. ”önskar eget rum” eller om ni är några som gärna vill bo i samma rum så skriver ni info om det här)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi ser fram emot att träffa er :)

/Veila, Aethelen och Spybreak

http://bollegarden.se/

OBS! Det är troligen flera som kör bil upp så försök samåka om ni kan. Åker ni tåg är vi flera som kan hämta upp er på tågstationen :)
Veilah - Hunter | Veilinator- Priest | Veíla - Death Knight
Användarvisningsbild
Larsviking

Re: Communityträff 26-28 maj

Inläggav Larsviking 08 mar 2017, 18:26

Låter som en riktigt kul grej.
vilket datum fre - sön kommer dock eventet vara ? :)
Användarvisningsbild
Veila
Site Admin

Inläggav Veila 08 mar 2017, 18:32

Larsviking skrev:Låter som en riktigt kul grej.
vilket datum fre - sön kommer dock eventet vara ? :)

26-28 maj.... det står i rubriken men jag ska lägga till det i texten också, du är inte den enda som missat det ;)
Veilah - Hunter | Veilinator- Priest | Veíla - Death Knight
Användarvisningsbild
Larsviking

Inläggav Larsviking 08 mar 2017, 18:33

Ja men se där läste tråden 2 ggr utan att titta rubriken. ;)
fast följde länken via Discord då ser man inte det lika lätt.
Användarvisningsbild
Sagizawa
Kontakt:

Inläggav Sagizawa 09 mar 2017, 11:18

Fint ställe ni hittat. Låter absolut intressant. :)
Vaktmastarn

Inläggav Vaktmastarn 12 mar 2017, 08:26

Jag är verkligen intresserad, och jag och Syfröken har noggrant kollat resmöjligheterna från Helsingborg. Resealternativen är tyvärr väldigt få, väldigt dyra och rejält långsamma dessutom. Därför ser jag mig dessvärre tvungen att tacka nej till inbjudan. Jag vill dock poängtera att jag verkligen uppskattar såna här initiativ.
Användarvisningsbild
Spybreak

Inläggav Spybreak 13 mar 2017, 08:17

Vad tråkigt att det inte fungerade för er, men jag är glad att du tog dig tid till att berätta varför. Det kommer fler tillfällen!
Fritjof

Inläggav Fritjof 19 mar 2017, 12:26

Ligger troligtvis mitt i första skörden, så vågar inte boka upp mig på något :( Hade varit kul att träffa alla...
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 20 mar 2017, 21:43

jag o Sofluffy kommer! Hype!
Användarvisningsbild
Sagizawa
Kontakt:

Inläggav Sagizawa 21 mar 2017, 10:31

Sagi och Thardar anmäler sig och håller tummarna för att inget annat kommer ivägen för resan. ^^

Namn: Sandra & Joakim
Dagar: Fre-Sön
Önskemål om rum: Ett dubbelrum till oss.

Vi tar med oss några brädspel också. :)

Återgå till "Nyheter"