Revelation online

Spel utan eget forum
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Revelation online

Inläggav Aalinah 21 okt 2016, 09:51

https://ro.my.com/en

Någon som kollat inte detta spel?

Personligen är jag lite småallergisk mot spelfigurer med detta koreastuk: storbystade halvnakna brudar med småflicksansikte på de kvinnliga karaktärerna och de manliga...ja...rätt intetsägande med stora skinande rustningar ....

Men kanske kan var skoj att testa själva spelet ändå....
Aalinah - Gunnery Commando , Ayrehnn -Medicine Operative, Aahnoukk - Pyrotech Bounty Hunter, Aleiko - Madness Sorcerer
Användarvisningsbild
Magrov
Kontakt:

Re: Revelation online

Inläggav Magrov 21 okt 2016, 10:05

Personligenj har jag följt spelet på MMORPG.com men inte riktigt känt något sug. Låter det dock vara öppen så får vi se vad det lider.
Bild
Användarvisningsbild
Rimfrost

Inläggav Rimfrost 15 nov 2016, 19:42

Då jag spelat väldigt mycket både TERA och Blade & Soul, vilka det här spelet bygger på ganska mycket, i min mening, ser jag fram emot Revelation Online väldigt mycket. Då jag är grovt imponerad av combat-systemet i Blade & Soul kommer jag tyvärr ha ganska höga krav på det här spelet då jag ser det som en sorts andlig uppföljare till B&S. Det kommer dock vara betydligt öppnare än B&S, och troligen kännas mer som en riktig värld. PvP systemet verkar mer klassiskt också, i kontrast till de 1vs1, 3vs3 eller 5vs5 system som finns i B&S. Kommer bli intressant.

När man ändå är inne på ämnet; är det någon som lirar Blade & Soul här?
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 15 mar 2017, 17:26

En av de som jag brukade streama GW2 med hörde av sig o sa att vi inte skulle spela RO nu iaf. Då deras ingame shop för riktiga cash kan du tydligen bara gå o köpa det bästa som fanns i spelet . Det gör spelet tyvärr helt blä för mig :(

Återgå till "Diverse titlar"