Neverwinter

Spel utan eget forum
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Neverwinter

Inläggav Aalinah 29 mar 2017, 20:01

Är det bara jag som brukar köra detta spel?

Har spelat det till och från i flera år nu, vet inte vad det är, men på nåt vis har jag fastnat lite för det.
Kommer alltid tillbaka till det förr eller senare.

Det är ju en F2P- spel (eller pay2win om man så vill), men jag lägger inga pengar på det utan kör gratisvarianten.
Gillar miljön och karaktärerna, och har man kört SWTOR med hundrafemtio slots med abilities, så är det rätt skönt med bara 5 även om man kan byta ut dom beroende på vad man
kör för fighter.

Fördel att man kommer åt allt material även om an kör gratis, tlll skillnad från SWTOR där man strypt lite väl hårt i mina ögon.....
Aalinah - Gunnery Commando , Ayrehnn -Medicine Operative, Aahnoukk - Pyrotech Bounty Hunter, Aleiko - Madness Sorcerer
Användarvisningsbild
Avastrath

Re: Neverwinter

Inläggav Avastrath 30 mar 2017, 10:14

Aldrig testat, men vet att jag kollat titeln tidigare. Och varit intresserad. Det har bara inte hänt... Men jag gillar ju också DnD-universumet, och vågar väl nästan säga att det är det jag föredrar om vi nu pratar fantasy-genren. Bredvid Tolkiens och Markus Heitz respektive universum då. Den senare är väl inte precis så känd dock, men för den läsintresserade kan jag starkt rekommendera hans böcker om dvärgarna. Och utan att gå alldeles för off topic kan det ju nämnas att även dessa böckerna blivit spel nyligen.

Men man kanske skulle tagit ett par kvällar för att testa Neverwinter då. Inom en snart framtid. Kollat lite reviews genom åren och det ser ju hyfsat snyggt ut, men det är ju som regel inte det som i slutändan och alena avgör om spelet är spelbart eller ej.
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk
Användarvisningsbild
Malmis

Inläggav Malmis 03 apr 2017, 06:31

Har aldrig tittat närmare på spelet, men nu har jag det installerat iaf. Vet inte när jag ska hitta tid att spela det.... men det får bli en senare fråga. Nån dag är man väl sjuk eller nåt.... :D
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Inläggav Aalinah 04 apr 2017, 12:14

Kul! ja tiden är vår ständiga fiende.....
Jag finns i steamgruppen om någon vill ha hjälp med nåt, vare sej det är questa, boosta eller bara prata. Om och när någon skulle få för sej att testa spelet. Har en level 20 hunter som jag kan använda, och att levla till 20 går fort.

Ö h t är spelet ganska lättlevlat, utom de 10 sista, mellan 60 och 70, de går segt, sen är det nog en liten svacka runt 35-40 också har jag för mej....men man kommer över det.

Dungeons på normalnivå är helt okej, hur dom är på högre nivå vet jag inte, har inte testat. Har precis börjat få upp min Rogue i rätt itemlevel, så det kommer nog....
Aalinah - Gunnery Commando , Ayrehnn -Medicine Operative, Aahnoukk - Pyrotech Bounty Hunter, Aleiko - Madness Sorcerer
Berg
Kontakt:

Inläggav Berg 27 maj 2017, 21:03

Jag har det installerat och kör väl någon gång i månaden

Återgå till "Diverse titlar"