Vårens raider i Vanheim

Det senaste från Azeroth

Hur vill ni gå vidare med raids under våren? (läs inlägg nedan för motivering till pollen)

Omröstningen slutade 16 apr 2018, 14:14

Vi fortsätter som vanligt med endast mains i HC-raiderna
1
14%
Vi öppnar upp för alts i HC på ordinarie raiddagar (ons-tors)
6
86%

Antal röster: 7
Användarvisningsbild
Veila
Site Admin

Vårens raider i Vanheim

Inläggav Veila 10 apr 2018, 14:14

Alla verkar ha clearat HC nu och antalet signs har minskat något. Därför har vi pratat om att öppna upp för alts i våra ordinarie HC raids. Det skulle i så fall fungera på det sättet att alla har en dedikerad "main alt" som de kör med varje gång. Man kommer inte med olika karaktärer varje gång av den enkla anledningen att det blir något av en nystart i raiden och att vi därmed börjar lite från noll för att jobba oss uppåt igen. Behöver vi byta ut någon tillfälligt för att det saknas healers eller tanks så gör vi självklart det. Man får givetvis ansluta med sin main om man inte vill spela med alts.

Men innan vi beslutar något vill vi veta om detta är något ni vill göra. Därför får ni nu chansen att rösta. Båda alternativen innebär dock att vi slopar söndagsraiden och fokuserar på m+ då istället så att alla får en +15 klar.

/Officerarna
Veilah - Hunter | Veilinator- Priest | Veíla - Death Knight
Hydman

Re: Vårens raider i Vanheim

Inläggav Hydman 11 apr 2018, 08:57

För någon som missat kanske 2 raider sen man joinat raid teamet så har jag aldrig direkt cared ifall folk tar med alts så länge kvalitén varit nästan desamma så jag är med på whatever.

Bara kul att komma iväg som en stor grupp.

Sen är jag helt för M+ söndagar :D

Återgå till "World of Warcraft"