Ansökan

Ansök till vår guild
Jägárns

Ansökan

Inläggav Jägárns 19 dec 2017, 20:55

Namn: Elias
Ålder: 24
Karaktärsnamn/kontonamn: Jägárns
armory-länk: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... g%C3%A1rns
Om annan server, när kommer du flytta till oss?
Varför söker du dig till oss: Jag letar efter en lagom seriös guild som jag kan lira legion med då jag precis kommer från att ha spelat Vanilla content på Anathema servern som sedan blev Lightbringer. där jag körde endel naxx men efter det disbanda guilden och jag började spela Legion istället.
Förstår och ställer du upp på våra regler: Ja, Jag jobbar som militär och har tyvärr då en endel tid då jag är bortrest under ett antal veckor i stöten tyvärr men jag hoppas kunna joina som social tills jag vet exakt hur det ser ut med jobbet. och jag kan hjälpa till att fylla ut en raid eller två.
Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: Jag som sagt är 24 år gammal. Jobbar som militär och har lirat wow i ex antal år, typ 6 varav 4 har varit med en semi-hardcore guild i vanilla. men det här är min första gång med legion.
Jag hoppas kunna joina en guild som har ett vettigt community och progressar i Antorus raid. men jag hoppas väl att initialt kunna joina som social och sedan gå upp som trail när jag fått upp min Item level.
Hydman

Re: Ansökan

Inläggav Hydman 25 dec 2017, 11:01

Välkommen till Vanheim Elias

Ta kontakt med någon av våra officerare (Avastrath, Grandeur, Greennips, Kiritsumira, Veilah) Om du har några frågor.

Återgå till "Rekrytering"