Zaxile-Ret Paladin

Ansök till vår guild
Zaxile

Zaxile-Ret Paladin

Inläggav Zaxile 04 jan 2018, 11:04

Namn: Hampus Johansson

Ålder: 20 år

Karaktärsnamn/kontonamn: Zaxile. Battle ID : Zaxile#2489

armory-länk: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... zak/zaxile

Om annan server, när kommer du flytta till oss? Har alla mina karatärer på kazzak.

Varför söker du dig till oss? Jag söker en social guild där man kan hitta på saker och hjälpa varandra och inte bara logga in när det är raid tider. Just nu så är min vän krets inom wow inte så stor, detta är något jag vill ändra på och känner att ni är en guild där jag skulle passa in. Jag har även en kusin som är med i guildet (Cykel).

Förstår och ställer du upp på våra regler? Ja, är en skötsam person så kommer inte ställa till med problem :)

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: Jag heter Hampus och är 20 år, För nuvarande bor jag fortfarande kvar hos mina föräldrar men planerar att flytta tillsammans med min flickvän inom kort. Jag jobbar heltid som laborant på NCC Industry, På min fritid spelar jag wow och CS:GO men även lite ps4 med bruden.
Hydman

Re: Zaxile-Ret Paladin

Inläggav Hydman 05 jan 2018, 22:37

Hej Hampus, och välkommen till Vanheim! Skicka en whisper till någon av våra officerare (Avastrath, Ðeadkiri , Grandeur, Greennips, Trillian, Staminapls eller Veilah,) så fixar vi en invite

Återgå till "Rekrytering"