Ansökan -Leon

Ansök till vår guild
Murpie

Ansökan -Leon

Inläggav Murpie 15 apr 2018, 15:50

Namn: Leon
Ålder: 21

Karaktärsnamn/kontonamn: Murpie / Murpie#2618

armory-länk: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... ear/murpie

Om annan server, när kommer du flytta till oss?
- Jag kommer flytta så snabbt som möjligt

Varför söker du dig till oss?
-Jag har spelet WoW sen tbc och har inte varit med i en "riktig" guild alls sen dess, har gjort ett par med irl kompisar, men som ni kanske kunde gissat, så föll de ihop efter max ett par veckor. Har gått med i ett par från tradechat, men saknar den har kommunen som jag hört ska finnas i en riktig guild. Har också undvikit raiding ett tag, då det inte intresserade mig förut, men har blivit mer och mer nyfiken angånde det, och har testat vattnen genom lfr och ett par normal antorus pugs. Jag testade också logga det och även fast mina resultat från det inte var perfekta, så verkar det som att jag har hyfsat bra koll på vad jag ska göra och hur min klass spelar.
Är därför nyfiken på hur miljön är inom en riktig guild och hur jag jämför mig själv med andra spelare.

Förstår och ställer du upp på våra regler?
-Ja reglerna verkar rimliga och klara.

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation:
-Jag är för tillfället en student nere i blekinge, pluggar Technical Artist på BTH och har fritiden att raida och spela WoW fritt på helger och kvällar.
Senast redigerad av Murpie 15 apr 2018, 15:57, redigerad totalt 1 gång.
Bware2

Re: Ansökan -Leon

Inläggav Bware2 15 apr 2018, 15:54

Hej Leon och välkommen till Vanheim! :)

Skicka en whisper till någon av våra officerare (Ðeadkiri , Grandeur, Greennips, Trillian, Staminapls eller Veilah,) så fixar vi en invite.
Hydman

Re: Ansökan -Leon

Inläggav Hydman 15 apr 2018, 18:39

Välkommen till Vanheim (Inbjudan klar)

Återgå till "Rekrytering"