Ansökan - Bîff

Ansök till vår guild
Reinhold

Ansökan - Bîff

Inläggav Reinhold 16 aug 2018, 20:35

Namn: Linus

Ålder: 28

Karaktärsnamn/kontonamn: Bîff

armory-länk: Ny skapat så finns ej. Men en Präst ska jag spela, Shadow är tanken. Holy\disc som offspec, behöver ni en healer ja då kör jag det

Varför söker du dig till oss? Tänkte börja spela igen och vill gärna hitta någon skön guild att vara delaktig i. Samt att mina två vänner som precis blivit antagna hos er. Asplöövet och Mattias (Kommer inte ihåg hans karaktärsnamn.) Dom har berättat om er och ni verkar lovande! Så hade varit trevligt och roligt.

Förstår och ställer du upp på våra regler? Ja.

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: Finns inte så jätte mycket att säga då jag just nu är arbetslös och tillbringar mycket tid i spelvärlden. Tanken var att jag inte skulle börja med wow förrns senare i år men folk pratade så gott om BFA så kunde inte motstå och here i am!
Hydman

Re: Ansökan - Bîff

Inläggav Hydman 16 aug 2018, 21:50

Hej Linus och välkommen till Vanheim!

Skicka en whisper till någon av våra officerare Tjenadin , Grandeur, Greennips, Trillian(bewares), Staminapls eller Veilah,) så fixar vi en invite.

Återgå till "Rekrytering"