Ansökan Nuradin

Ansök till vår guild
Nuradin

Ansökan Nuradin

Inläggav Nuradin 26 aug 2018, 11:56

Namn:
Markus Johansson

Ålder:
32

Karaktärsnamn/kontonamn:
Nuradin/Teorist

armory-länk:
https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... ak/Nuradin

Varför söker du dig till oss?
Vi spelar för tillfället i en ganska sammansvetsad guild som flyttade till Kazzak för att spela horde. Vi märker däremot nu att det är svårt att rekrytera folk till denna guild och vi är allt för få för att kunna få ihop två grupper att köra mythics. Att joina er leder därmed till att vi får fler personer att spela med och fler personer att snacka med :D Sett till er filosofi verkar den passa mig och oss ganska bra. Då jag vid en betydligt yngre ålder spelade hardcore och nu märker att varken reaktionerna eller tiden är vad den en gång var känns det skönt att kunna spela mer relaxed och fokusera på att ha roligt tillsammans :D

Förstår och ställer du upp på våra regler?
Ja

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation:
32-årig Pitepojk som numera bor och arbetar som förskollärare och digitalista i Umeå. Spenderar större delen av den vakna tiden på jobbet och gymmet, och den tid som spenderas i lägenheten handlar just nu mycket om WoW.

Jag är för tillfället fortfarande kvar i vår guild, men accepterar ni ansökan så går jag med så fort vi lämnat guilden (det är svårt att få med sig allt från guild banken, då det är sådant enormt lagg)
Användarvisningsbild
Veila
Site Admin

Re: Ansökan Nuradin

Inläggav Veila 26 aug 2018, 13:20

Välkommen till Vanheim Markus!

Håller med om att guildbanken har enorma problem just nu, jag har försökt rensa den från gammalt skit i flera dagar utan framgång... :roll:

Hojta på någon av oss online så får du en invite :)

/Veilah, Avastrath, Staminapls, Tjenadin, Bwares, Grandeurs, Greennips
Veilah - Hunter | Veilinator- Priest | Veíla - Death Knight
Staminapls

Inläggav Staminapls 26 aug 2018, 13:29

Välkommen
Hydman

Inläggav Hydman 26 aug 2018, 13:55

Välkommna

Återgå till "Rekrytering"