[RAID] The Emerald Nightmare (TEN) Normal Onsdag 21/9 - 20:00

Våra gruppaktiviteter
Användarvisningsbild
Magrov
Kontakt:

Re: [RAID] The Emerald Nightmare (TEN) Normal Onsdag 21/9 - 20:00

Inläggav Magrov 14 sep 2016, 14:39

MYCKET bra förslag!

Jag är tillgänglig hela helgen för detta så det är bara att hojta! Ska se om jag kan sätta upp något mer arrangerat också!
Bild
Användarvisningsbild
Magrov
Kontakt:

Re: A

Inläggav Magrov 14 sep 2016, 14:39

...
Bild
Användarvisningsbild
Avastrath

Inläggav Avastrath 14 sep 2016, 14:50

Hilvedde va du e snabb på att svara karr!

Helgen är rätt öppen för mig med. Äntligen lite tid över för det som wow-etablissemanget refererar till som "Legion-semestern" ;)

Men seriöst. Sämsta tidsmässigt placerade expansionen för mig någonsin, men nu har jag fan äntligen lite tid över! Så jag deltar gärna, och behöver vi springa normals också så kan jag hjälpa till med de också. Även om det känns som om jag ligger sist i gearandet.

För övrigt var Velias inlägg "Vanheimstyle - att spela tillsammans" riktigt bra skrivet. Hon låste ju dock tråden och man kan inte trycka like heller så jag skriver "like" här istället.

Like.
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk
Användarvisningsbild
Veila
Site Admin

Inläggav Veila 14 sep 2016, 14:55

Knoques skrev:Hilvedde va du e snabb på att svara karr!

Helgen är rätt öppen för mig med. Äntligen lite tid över för det som wow-etablissemanget refererar till som "Legion-semestern" ;)

Men seriöst. Sämsta tidsmässigt placerade expansionen för mig någonsin, men nu har jag fan äntligen lite tid över! Så jag deltar gärna, och behöver vi springa normals också så kan jag hjälpa till med de också. Även om det känns som om jag ligger sist i gearandet.

För övrigt var Velias inlägg "Vanheimstyle - att spela tillsammans" riktigt bra skrivet. Hon låste ju dock tråden och man kan inte trycka like heller så jag skriver "like" här istället.

Like.

Tack, det var snällt av dig <3

Jag är också tillgänglig i helgen, dock är det kvällstid som gäller. Jag hittar gärna på nåt :)
Veilah - Hunter | Veilinator- Priest | Veíla - Death Knight
Användarvisningsbild
Avastrath

Inläggav Avastrath 14 sep 2016, 22:39

Bara ärlig =)

Har lite släpbesiktning och skit på förmiddagen på lördagen, sen har jag lovat äldsta grabben att dra till Vikingamarknaden, tror det också var på lördagen..... Ok, det är jag själv som vill dit. Kanske. Men det är ju bara en gång om året!

Oavsett, säkrast kvällstid för mig med. Ni kan ju se om ni slänger upp något officiellt event, annars kan vi säkert hojta på varandra när det börjar mörkna ute så löser det sig säkert =)
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk
Liffe
Kontakt:

Inläggav Liffe 15 sep 2016, 03:20

En liten snabbis: Raid, körs den bara en gång per vecka? Isåfall kan det bli svårt att vara med i veckorna , mycke o hårt slit på jobb , så i bästa fall orkar man köra några wq innan man rasar ihop när man kommer hem :P
Användarvisningsbild
Magrov
Kontakt:

Inläggav Magrov 15 sep 2016, 05:10

Nej då Liffe, vi kommer att köra minst en gång till per vecka. De fasta dagarna är Onsdag och Söndag (20.30 - 23.00). Om intresse finns kan vi lägga raid fler dagar men vi börjar i lagom skala med två gånger i veckan där en dag är vardag och en är på helgen.

Varmt välkommen!
Bild
Wilmella

Inläggav Wilmella 15 sep 2016, 13:04

Det kommer nog ta lite tid innan jag är där men skam den som ger sig. :-)
jklasseman

Inläggav jklasseman 16 sep 2016, 06:27

tjo!

är rätt ny i guilden ( flyttar över gubben idag). Jag är monk healer och har gear 814, så om ni behöver healer hjälp mm så ställer jag upp för jag behöver själv geara upp mig, hade ställt upp ändå.

Vet dock inte om jag har råd att döpa om gubben men om inte så heter jag Bearpatrick( grymt namn) hahahaha
Användarvisningsbild
Magrov
Kontakt:

Inläggav Magrov 16 sep 2016, 06:44

jklasseman skrev:tjo!
är rätt ny i guilden ( flyttar över gubben idag). Jag är monk healer och har gear 814, så om ni behöver healer hjälp mm så ställer jag upp för jag behöver själv geara upp mig, hade ställt upp ändå. Vet dock inte om jag har råd att döpa om gubben men om inte så heter jag Bearpatrick( grymt namn) hahahaha

Välkommen hit till VANHEIM!
Det finns ofta folk som vill köra dungeons och en healer är aldrig fel. Det som är bra att tänka på inför TEN är att ha en alternativ spec. Vi kan inte ha hur många healers som helst med på en raid så blir vi för många så måste några antingen gå DPS eller helt enkelt vänta till nästa tillfälle vilket kan vara tråkigt.

Men dungeons är som sagt inga problem. Många av oss kör dessutom alts som behöver levla/gearas så att hitta folk borde inte vara några som helst problem. Om du inte spelar mellan 4 och 5 på morgonnen för då är det nog bara Chillarnz som är vaken :P
Bild

Återgå till "Events"