Raid onsdag, vilka val gör vi

Våra gruppaktiviteter

Extenda HC EM raid eller starta nytt?

Omröstningen slutade 10 jan 2017, 22:39

Extenda befintlig raid
5
42%
Starta från början (HC)
4
33%
Köra normal EM
3
25%

Antal röster: 12
VoGrandeur

Raid onsdag, vilka val gör vi

Inläggav VoGrandeur 08 jan 2017, 22:39

Hej

Det finns ett par frågor inför kommande raid

Vi kan extenda raiden i EM och köra de sista bossarna och försöka cleara HC innan NH.

Alternativt börjar vi om och hoppas vi kan kanske göra det ändå med två kvällar.

Tredje alternativet är att vi kör normal pga att det kommer hända stora changes gällande stats / classer på onsdagspatchen.

Rösta så vi vet hur ni vill göra

Tack
Användarvisningsbild
Veila
Site Admin

Re: Raid onsdag, vilka val gör vi

Inläggav Veila 09 jan 2017, 12:05

Personligen vill jag gärna köra normal på onsdag och sen köra hc torsdag och söndag.

Men blir det bara två raiddagar vill jag gärna extenda.

Vi har ju dummies att träna på :P Och lfr... :D
Veilah - Hunter | Veilinator- Priest | Veíla - Death Knight
Användarvisningsbild
Malmis

Inläggav Malmis 10 jan 2017, 07:23

Jag valde att rösta på EN normal... mest för att jag vill få klart en quest där inne (corrupted essence?). Misstänker att jag kommer få pugga den framöver eller hoppas på att de släpper på så det droppar quest-prylar i LFR.

Men oavsett vad det blir så kommer jag att hänga med och raida på onsdag.
Wilmella

Inläggav Wilmella 10 jan 2017, 07:38

Jag valde att rösta på EN normal... mest för att jag vill få klart en quest där inne (corrupted essence?). Misstänker att jag kommer få pugga den framöver eller hoppas på att de släpper på så det droppar quest-prylar i LFR.

En tanke.

Hur det än blir så kanske det går det väl att lägga in att ta Cenarius ( är väl där det droppar om jag inte minns fel...är tidigt på morgonen och kaffet är inte uppdrucket)

Det går ju gå direkt dit om någon som har låst upp det är med (vilket nog är ett gäng).
Användarvisningsbild
Malmis

Inläggav Malmis 10 jan 2017, 09:02

En tanke.

Hur det än blir så kanske det går det väl att lägga in att ta Cenarius ( är väl där det droppar om jag inte minns fel...är tidigt på morgonen och kaffet är inte uppdrucket)

Det går ju gå direkt dit om någon som har låst upp det är med (vilket nog är ett gäng).
Den questen jag menar är inte den där Cenarius droppar grejer. Den questen jag är ute efter droppar alla bossar (normal nivå och högre) corrupted essence för questen Essence of Power (http://www.wowhead.com/quest=43521/essence-of-power). Artifact quest för apperance.

Men helt klart en bra tanke att rensa Cenarius om folk behöver det med på normal.

Återgå till "Events"