Nya Ryska DD.

Från frontlinjen i WoT & WoWs
Användarvisningsbild
Paiko

Nya Ryska DD.

Inläggav Paiko 17 jan 2017, 04:04

Som jag skrev tidigare så ska ryska DD få två träd precis som IJN fick innan jul. Här kan ni läsa lite mer.
https://worldofwarships.eu/en/news/comm ... ub-branch/
Användarvisningsbild
Berrserkr

Re: Nya Ryska DD.

Inläggav Berrserkr 17 jan 2017, 08:49

Hoppas att de inte klantar til ldet som med de japanska trädet. Och tanken på att det ena subträdet mer skall likna de tyska jagarna ger mig lätta rysningar...
Användarvisningsbild
Mistblinde
Kontakt:

Inläggav Mistblinde 17 jan 2017, 09:49

Mmm, håller med.
Hoppas det blir bra.
I vissa delar tycker jag tyvärr att det redan blivit för mycket fluff som implementerats i spelet jämfört med beta/release.
Användarvisningsbild
Paiko

Inläggav Paiko 18 jan 2017, 18:46

Nu är det ryska skepp av ryska utvecklare vi pratar om. :P självklart kommer dom vara lagom OP och bättre än alla andra. jämföra dom med tyska är nog bara ett annat sätt att säga "dom kommer ha bra kanoner OCH bra torpeder.. samt radar/hydro.. eller en mycket hemlig stealth teknologi som nyss har hittats i kremls mörkaste arkiv."

Skämt åsido, själv välkomnar jag en mer torped inriktad linje av ryska DD. som jag tror mest kan liknas tyska? då dom antagligen kommer ha relativt bra torped range (10km gissningsvis) samt relativt små kaliber kanoner (100mm då dom har kutuzov sekundär kanoner) vilket ger dom en effektiv attack range av kanske 12km överlag. så i den bemärkelsen kommer dom nog vara ganska lika tyskarna då även deras kanoner/torpeder håller samma avstånd. dock tror jag att dom kommer mer efterlikna en mini Akizuki dvs. bra reload, sämre skada. samt tyska torpeder, snabba som tusan men sämre skada.

Det jag är mest besviken eller kanske förvånad över är att dom flyttar över Udaloi till "torped" trädet?.. det var en ändring jag inte förstod alls.
Förstår dock fullt ut ändringen mellan Kiev och Tashkent. då Kiev är en uppgradering av Tash i verkligenheten.

Men jag tror inte för en sekund att Ryska nya DD inte kommer ligga på gränsen till op.. som sagt det är trots allt ryska.

personligen tror jag iofs, att rena torpedbåtar (japanska) kommer efter morgondagen bli lite av ett minne blott, likt CV har varit det senaste halvåret. med dom nya commander skillsen kommer tyvärr sneeky DD's att bli väldigt lidande, och ännu en gång ryska utvecklare kan inte göra ryska jagare till ryska megaserven som inte kan sköta sitt jobb tack vare nya kommander skills. det skulle bli ett ramaskri från det ryska communityt. där av kommer dom nog tyvärr att vara relativt op i någon form.

Återgå till "Wargames"