AFK-Paus

Är du borta en längre tid? Berätta!
Wilmella

AFK-Paus

Inläggav Wilmella 14 mar 2017, 12:45

Hej på er

Jag har bestämt mig för att ta en paus ifrån WoW känner ingen större motivation eller lust just nu, kanske dyker upp någon gång ibland om andan faller på.

Jag skaffade mig en Nintendo Switch igår så nu kastar jag mig ut i Zeldas värld ett tag istället.

På återseende när andan eller ny patch dyker upp.

Ha det gott

Wilmella/Jane
Elizium

Re: AFK-Paus

Inläggav Elizium 14 mar 2017, 18:28

Tråkigt!
Bild

Månskugga DPS hunter - Elízíum Tank/healer monk
Användarvisningsbild
Spybreak

Inläggav Spybreak 14 mar 2017, 19:42

Ingen kan klandra dig, då få spel kan stå upp mot Zelda! Skriv gärna vad du tyckte om Switch! Jag är ingen konsollmänniska, men Nintendo har alltid varit bäst på att leverera multiplayer/partyspel!
Wilmella

Inläggav Wilmella 20 mar 2017, 06:59

Spybreak skrev:Ingen kan klandra dig, då få spel kan stå upp mot Zelda! Skriv gärna vad du tyckte om Switch! Jag är ingen konsollmänniska, men Nintendo har alltid varit bäst på att leverera multiplayer/partyspel!

Hej igen :) Nu har jag hunnit testat Zelda lite och jag måste säga att det är ju riktigt kul. Har inte spelat Zelda sen det var nytt i en betydligt fyrkantigare version.
Det finns mycket att upptäcka, mysterier att lösa och monster att döda och det är ett snyggt spel.

Jag är jättenöjd med mitt köp av Switch, och jag gillar att det går att ta med sig spelet, så nu har jag nåt att göra på bussen på morgonen ;)

Kan tillägga att jag knappt har spelat konsolspel tidigare hade ett Wii nåt halvår innan jag sålde det vidare.Har inte riktigt gillat joysticks men det gick rätt fort att komma in i även om jag behöver lite mer övning för stressade lägen för att hitta fokus ibland.

Betyget blir... klart värt pengarna :-)

Ha det.
VoGrandeur

Inläggav VoGrandeur 21 mar 2017, 09:18

Ha det bra Jane!

Återgå till "AFK"