Ansökan Kjellehgn

Ansök till vår klan
Kjellehgn

Ansökan Kjellehgn

Inläggav Kjellehgn 22 aug 2016, 10:45

Namn: Kjelle Hågensen

Ålder: 55

Användarnamn: Kjellehgn

användarlänk: http://worldofwarships.eu/en/community/ ... /overview/

Förstår du och ställer upp på vår Discord och forums närvaro? Ja. Är relativt otekniskt när det kommer till hemsida och discord. Men det skall ordna sig så fort jag kommer igång.

Varför söker du dig till oss? Spelat WoWs ett tag nu och börjar tröttna på att spela själv. Sökte till Friskyttarna förut men det verkar inte vara så aktivt där.

Förstår och ställer du upp på våra regler? Absolut!

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation:

Heter Kjelle och jobbar som sopgubbe. Har både barn och barnbarn som tar upp endel av fritiden
. jag gillar att gymma och att spela wows när tiden finns. Spelar oftast efter jobbtid och skulle ha som önskemål om det var satta dagar och tider för team battles.
Är inte helt teknisk när det kommer till hemsidan/discord och allt det sociala ingame. Så om/när jag är inne i discord kan det komma endel frågor som kan vara uppenbara för er :-) hoppas vi hörs!

/Kjelle
Användarvisningsbild
Paiko

Re: Ansökan Kjellehgn

Inläggav Paiko 22 aug 2016, 15:10

Tjena kjelle! så fort du din nuvarande lockout från förra klanen släpper (48 efter urgång) så skickar jag en invite.

Angående Team battle, Så fort det kommer igång igen så ska vi försöka få upp ett lag, angående schema för dessa är svårt då många av oss jobbar olika tider mm. men vi ska se vad vi kan hitta på :) tillsvidare finns alltid divisioner.
Kjellehgn

Inläggav Kjellehgn 23 aug 2016, 21:01

Hej och tack Paiko! Jag lämnade den precis nu så mot helgen kan det nog fungera med invite.
Mvh
Användarvisningsbild
Paiko

Inläggav Paiko 27 aug 2016, 14:44

har skickat en inbjudan nu!

och klar.
Användarvisningsbild
Mistblinde
Kontakt:

Inläggav Mistblinde 28 aug 2016, 18:34