Ansökan UncleanTouch

Ansök till vår klan
UncleanTouch

Ansökan UncleanTouch

Inläggav UncleanTouch 26 jan 2017, 23:43

Namn: Daniel

Ålder: 38

Användarnamn: UncleanTouch i WoWs, Cleantouch i WoT.

Användarlänk: http://wotlabs.net/eu/player/cleantouch http://wows-numbers.com/player/543480537,UncleanTouch/

Förstår du och ställer upp på vår Discord och forums närvaro? Absolut

Varför söker du dig till oss? Era regler och värderingar. Fungerar på det sättet i verkligheten.

Förstår och ställer du upp på våra regler? Absolut

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: Avslappnad person som lirar ganska mycket. Mina två söner är även dem gamers. Lyckades få min sambo och hennes son till att bli gamers oxå. Inte bra att gå nära mig verkar det som :lol: Är undersköterska inom psykiatrin men ska ta en utbildning till nåt nytt kul. Mitt livsmotto är "Aldrig ge upp" Lirat sedan jag var 7 år gammal och kommer göra det tills det inte går längre.
Användarvisningsbild
Malmis

Re: Ansökan UncleanTouch

Inläggav Malmis 27 jan 2017, 06:46

Välkommen till Vanheim! Någon av WoWs-gubbarna (?) hör av sig snart ska du se.
Annars får du hojta på dem inne på discord. :)
Användarvisningsbild
Paiko

Inläggav Paiko 27 jan 2017, 13:17

Gubbar Malmis!? gubbar!? :D

Välkommen Daniel! jag har skickat en ingame invite till dig, den ligger kvar i 3 dagar så ingen bråska :)
Du hittar även vår Discord här: app.php/page/discord bara att klicka på Wargames så skickar den dig vidare.

För övrigt kan jag även meddela att du här med även är vår okrönta pve kung, då vi inte har någon som är i närheten av 753 matcher, alla av oss håller oss för det mesta till pvp :)
UncleanTouch

Inläggav UncleanTouch 27 jan 2017, 14:40

Tusen tack!
PvE kung klingar ju rätt bra (eller =p ) Tänkte dra 1000 Coop games o känna efter vilken typ av skepp som funkar bäst för mig. Lutar åt cruiser o battleship just nu.
Användarvisningsbild
Paiko

Inläggav Paiko 27 jan 2017, 14:54

Kan tillägga att det är svårt att hitta bra skepp i pve som funkar i pvp.. spelsättet är så olikt att man nästan får lära om sig det mesta när man går till pvp :)
UncleanTouch

Inläggav UncleanTouch 27 jan 2017, 16:42

Sant sant. Har snart Buddy, Fuso och Faragut. Jobbar på ISN CV´s och CL´s. Blir USA & German BB´s oxå. Gillar brawling kapaciteten i de tyska BB´s. Kommer köra olika beroende på vilken tier det ska liras på. :) Har ni nåt förslag på vad som behövs per klass och tier så fixar jag det.
Användarvisningsbild
Paiko

Inläggav Paiko 27 jan 2017, 16:52

Rent generellt så finns inga "vi behöver XXX skepp" i WoWs då spelet är låst till divisions just nu. vilket gör att det finns inte behov för specifika skepp eller klasser alls. dock är det aldrig fel att ha skepp i alla tiers just för att kunna spela med allt och alla.

Som den gamle alltid sa: en duktig spelare i fel skepp är alltid bättre än en dålig spelare i rätt skepp. så mitt tips är, spela dom skeppen du vill, MM fixar resten :)

P.S. Glöm inte att komma in på vår Discord, det finns inget krav på att prata, den biten är helt frivillig. men då Discord har en inbyggd chat så fungerar 90% av vårt snack/skrivande där. med allt i från print screens till vad det ska bli till middag :)
UncleanTouch

Inläggav UncleanTouch 27 jan 2017, 17:01

Ska inhandla ett bra headset om jag har råd denna månad. Fixade Discord nu precis. :)
Användarvisningsbild
Doctor_Oda

Inläggav Doctor_Oda 30 jan 2017, 08:27

849 PvE-matcher, kämpa på! :D
Användarvisningsbild
Mistblinde
Kontakt:

Inläggav Mistblinde 31 jan 2017, 13:13

Välkommen Daniel.

Återgå till "Rekrytering"