Ansökan - Sgtprobe

Ansök till vår klan
sgtprobe

Ansökan - Sgtprobe

Inläggav sgtprobe 12 aug 2016, 21:27

Namn: Jonas Dahlin

Ålder: Gammal! Okej!!!! Över 40 och under 50, men ser ut som en 30årig fotomodell, okej? :twisted:

Användarnamn: sgtprobe

användarlänk: http://worldoftanks.eu/en/community/acc ... -sgtprobe/
http://worldofwarships.eu/en/community/ ... /overview/

Förstår du och ställer upp på vår Discord och forums närvaro? Japp, men jag är dock ibland frånvarande mycket. Jag jobbar mycket och har ibland svårt att koppla av med spel (jobbar med visualiseringar och liknande, så lite mycket dator ibland helt enkelt), utan kopplar istället av med familj eller mountainbike etc. När jag är närvarande så är jag supersocial och snackar alltid över mikrofon etc. Paiko vet/känner mig.

Varför söker du dig till oss? Därför Paiko lämnade Friskyttarna och jag gillar spela med Paiko när jag är i farten. :D

Förstår och ställer du upp på våra regler? Absolut!

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation:

Ja, okej. Jag heter som sagt Jonas, sambo med en fantastisk tjej och 4 galna katter. Gillar att måla/rita/designa saker. Cyklar mountainbike och spenderar ohyggliga mängder på det, fast tror nog jag spenderar ännu mer medel på konstnärsmaterial, fast det är Okej, tjejen gillar att måla hon med. :mrgreen: Just det, Fotografi och elektronisk musik blir det en hel del av också.

Jobbat med form och bild i hela mitt liv, främst med datorgenererad sådan, men även jobbat som spelutvecklare i många år, även släppt ett eget indie spel med en gammal kollega från min tid på Massive Entertainment. Kört eget företag i ett gäng år också, men är numera anställd på en trevlig firma som har ett litet kontor i Lund, där jag är visualiserare för olika klienter vi har. Mycket feta datorer och dyra programvaror blir det. Håller på med mycket GPU-rendering också och introducerat det på min nya arbetsplats. Jag är först och främst en designer/konstnär eller vad man vill kalla det för, men har med åren blivit riktigt bra på hårdvaran som krävs för mitt arbete, vare sig det gäller pennor/papper som med datorer.

Ber om ursäkt om min ansökan är något luddig, kan skylla på att jag var något luddig när jag skrev den, vilket osökt leder in mig på en annan sak jag gillar mycket, single malt whisky! :lol:

Tack för mig!

Vänligen
/Jonas
Användarvisningsbild
Paiko

Re: Ansökan - Sgtprobe

Inläggav Paiko 12 aug 2016, 21:33

Välkommen probe!
tur att du kom hit! för gissa vem Blazing nu har som personlig kram kompis :lol:

Och klar.

Återgå till "Rekrytering"