Diskussionstråd Conquest

Det senaste från galaxen
Dailly

Re: Diskussionstråd Conquest

Inläggav Dailly 07 sep 2016, 17:17

Nej jag tänkte randomfp :)
De är dailys va? Eller läste jag fel
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Inläggav Aalinah 07 sep 2016, 17:18

Jo jag kom på det sen vad du menade...skyller på värmen :-)

och du har inte läst fel....
Aalinah - Gunnery Commando , Ayrehnn -Medicine Operative, Aahnoukk - Pyrotech Bounty Hunter, Aleiko - Madness Sorcerer
Dailly

Inläggav Dailly 07 sep 2016, 17:23

:lol:
Bra, var lite orolig att jag missuppfattade det :)
Användarvisningsbild
Njord

Inläggav Njord 07 sep 2016, 19:05

Hur kommer vi att tänka angående conquest, vill vi satsa på planeter där det är lätt att få ihop sina personliga poäng eller vill ha dom som ger lite mer motstånd och kämpa för vinster och top 10 plats, kanske ska börja med det enklaste tills vi är fler spelare,

Som t.ex denna vecka hade nar shadaa gett nästan hela personliga på enbart h2 quests

Vad tycker ni?
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Inläggav Aalinah 07 sep 2016, 19:11

Jag tycker vi ska börja med lätta planeter där man enkelt får ihop sina personliga poäng, eftersom vi inte är så många än. Har vi möjlighet att hamna på 10-i-topp också så är det ju klart jättebra...
Aalinah - Gunnery Commando , Ayrehnn -Medicine Operative, Aahnoukk - Pyrotech Bounty Hunter, Aleiko - Madness Sorcerer
Dailly

Inläggav Dailly 07 sep 2016, 19:27

Kikade nog bara på hur höga poäng de guild som redan hade startat och höftade vart vi skulle ha en fair chans.
Det skulle vara trevligt för guildet om vi kammade hem en titel eller två. Men sedan vill vi väl fightas? Lite utmaning kan ju vara spännande :)

Men när vi kommer igång mer kommer jag överlämna valet av planeter och strategin till Conquest Generalerna ;)
Jag kommer nog ha tillräckligt att göra i både Vanheim och Vanheim Imperial så jag kommer inte vara blyg i att delegera.
Det är heller inte en one mans show - utan vi styr upp det tillsammans!
Vad vill ni?
Jag ska försöka slänga ut allt jag kommer över i mina stronghold och bygga upp resurser tills vidare.

Denna vecka är mitt personliga minimimål att ta personlig på iaf 3 toons.- dels med daily fp men också ops.
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Inläggav Aalinah 07 sep 2016, 21:28

Visst skulle det vara trevligt att med tiden ta någon planet... :D och det är ju ingen omöjlighet om alla hjälps åt.

Om någon behöver decoration nodes att fylla up strongholdet med så säj till, jag har massor i lager på mina gubbar
Dailly

Inläggav Dailly 08 sep 2016, 05:55

Tackar ja på den :)
Det är en hel del kvar på mina strongholds.
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Inläggav Aalinah 08 sep 2016, 09:47

Om du fixar rättigheter så kan jag lägga in en massa i guildbanken, det är väl enklast. Har också prefab-droider jag tänkte jag kan skänka till guildskeppet, men jag fick inte....konstig guild som inte vill ta emot gåvor....;-)
Dailly

Inläggav Dailly 08 sep 2016, 10:00

Hahaha :)
Fixar det!

Ranks är work in progress på både imp och rep atm. Men fixar nu

Återgå till "Star Wars the Old Republic"