The Galactic RNG Strikes back

Det senaste från galaxen
Användarvisningsbild
Conza

The Galactic RNG Strikes back

Inläggav Conza 11 maj 2017, 05:52

Efter att ha plockat hem 5 par set-bonus byxor (på samma karaktär - hade dessutom byxorna sen tidigare... *suck* ) på de sista 20-ish CXP-lådorna trillade jag över lvl 90, fick en ny tier 2 låda och - boom! 236 puffra till min BH dips :)

så nu blev grinden helt plötsligt lite (betoning på "lite") rolig igen :P :D
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Re: The Galactic RNG Strikes back

Inläggav Aalinah 11 maj 2017, 07:31

....och ditt inlägg gjorde att den lilla saknad jag känt ibland efter SWTOR, försvann igen...*poooooff*....

tack för att du påminde om en av de anledningar att jag tröttnade :-)
Aalinah - Gunnery Commando , Ayrehnn -Medicine Operative, Aahnoukk - Pyrotech Bounty Hunter, Aleiko - Madness Sorcerer
Bware2

Inläggav Bware2 11 maj 2017, 08:34

I och med att man kan geara som vanligt igen så är egentligen lådorna bara en bonus nuförtiden. typ.

Jag gillar det här systemet, ALLA kan få bästa gearet mer eller mindre. Dessutom nu när man kan få gear genom opsar, gsf, pvp och genom lådorna.
Användarvisningsbild
Conza

Inläggav Conza 11 maj 2017, 09:58

Aalinah skrev:....och ditt inlägg gjorde att den lilla saknad jag känt ibland efter SWTOR, försvann igen...*poooooff*....

tack för att du påminde om en av de anledningar att jag tröttnade :-)

Haha :)

fast grinden blir roligare i grupp - lite ops och HM FP's i glada vänners sällskap (som vet vad de gör :P ) så ser jag inga problem med att grinda :)
Användarvisningsbild
Aalinah
Kontakt:

Inläggav Aalinah 16 maj 2017, 10:48

Njäääeee...grinding blir aldrig kul i mina ögon, även om det blir lite lättare att genomlida i glada vänners sällskap...

Grejen är väl att om jag inte har något syfte eller mål med min grinding så blir den ju meningslös och slöseri med tid på nåt vis tyvärr...

Nåja jag väntar och ser om suget kommer tillbaks....
Aalinah - Gunnery Commando , Ayrehnn -Medicine Operative, Aahnoukk - Pyrotech Bounty Hunter, Aleiko - Madness Sorcerer
Användarvisningsbild
Conza

Inläggav Conza 16 maj 2017, 13:52

Förstår vad du menar :)

Har lyckats jaga upp två av mina toons till Tier2 nu äntligen... så nu har ju jakten börjat på Set Bonus delarna där... samtidigt blir det ju nu 232/234/236 grejjer till övers åt de mer lågprioriterade alts'en. Har aldrig haft så välgear:ade alts som nu, och då är jag ändå långt ifrån BiS nivå på mina main(s) :)
Användarvisningsbild
Conza

Inläggav Conza 19 maj 2017, 10:04

säga vad man vill om rng och cxp systemet, men för en annan som inte har möjlighet att lira kvällstid och opsa vidare ofta så är det ändå rätt najs att kunna spela ihop gear för att klara av HM FP :)

Har märkt att de som kör HM FPs via GF oftast har bättre koll på vad det gör än de som lirar SM, vilket gör det "säkrare" att inte fastna med ett gäng rookies och wipe:a på någon meningslös mellanboss... :)

Återgå till "Star Wars the Old Republic"