Allmän diskussion

Det senaste från Tyria
Användarvisningsbild
Saylo

Re: Guild Wars 2

Inläggav Saylo 18 aug 2016, 11:02

Sagizawa skrev:Jättekul att se dig här Saylo, I mean it! <3 Välkommen till Vanheim! *hug*

Tack Sagi! <3 *big charr hug*
Lite guld är skickat! :D
Ooooh! WvW jp var länge sen man körde! :D Jag kan haka på hela helgen förutom sön 19:45 och kanske inte ikväll 19-22
Användarvisningsbild
Subtractive
Kontakt:

Inläggav Subtractive 18 aug 2016, 13:53

Saylo skrev:Woop woop! Var tvungen att joina Vanheim jag med ^^ Sagi skvallrade om massa söta katter på discord och det kan man ju inte missa ;)
Jag är nöjd med att bara vara medlem och vill inte heller lämna det andra guildet.
Jag röstar också på Lost Precipice! Så sugen på Shimmering weapons :D https://wiki.guildwars2.com/wiki/Shimmering_weapons Kan ju ta lite tid iofs när det kräver guild lvl 40 :P
Måndagar fungerar bra för mig med för GM's. Vi skulle behöva en guildbank så att man kan donera lite guld inför övertagningen av guild hallen och kanske nån som kan ta emot en liten donation inför guildbanken också. Och ett guild emblem! :D

Välkommen Saylo! Kul att se dig här :D Min charr har känt sig oerhört ensam :P

Rörande GM:s innan måndagen, jag kan som tidigare sagt egentligen närsom, bara det är efter 17-18-tiden och man är klar med jobbet för dagen. Bara att pinga i Discord så hakar jag på. Ska bli kul att se WvW-hoppusslet för det har jag inte hunnit inspektera ännu!
Användarvisningsbild
Sagizawa
Kontakt:

Inläggav Sagizawa 18 aug 2016, 14:08

Personligen så skulle jag gärna försöka mig på jp o trek ikväll eller imorgonkväll någon gång. Är borta hela helgen nämligen. (Hade själv glömt bort det).
Worst case scenario så får jag väl hoppa det själv för min personalreward. x)
Kan hojta på Discord när jag kommit hem så får vi se hur intresset ser ut.

Tack för donationen Saylo! :)
Användarvisningsbild
Subtractive
Kontakt:

Inläggav Subtractive 18 aug 2016, 14:21

Sagizawa skrev:Personligen så skulle jag gärna försöka mig på jp o trek ikväll eller imorgonkväll någon gång. Är borta hela helgen nämligen. (Hade själv glömt bort det).
Worst case scenario så får jag väl hoppa det själv för min personalreward. x)
Kan hojta på Discord när jag kommit hem så får vi se hur intresset ser ut.

Tack för donationen Saylo! :)

Låter bra i mina öron, jag är hemma hela kvällen och finns tillgänglig! :)
Användarvisningsbild
Sagizawa
Kontakt:

Inläggav Sagizawa 18 aug 2016, 22:36

Tack för GM's! :D
och Tack till Malmis för hennes donation till guildkassan! Vi kan låsa upp en guildbank nu. \o/ Upptäckte dock att jag inte har permissions för det.
Magrov, kan du ändra så att vi med officer-rank kan fixa det?
Eller så kan du göra mig till en leader också så kan jag fixa med lite olika permissions och ranker. Är rätt säker på att åtminstone två kan vara leader samtidigt.

En bild från kvällens äventyr.
VHG - Ditt ljus i MMO-mörkret! :D
(Sub, Saylo, Malmis & Sagi)
gw111.jpg
gw111.jpg (130.07 KiB) Visad 1874 gånger
Användarvisningsbild
Subtractive
Kontakt:

Inläggav Subtractive 18 aug 2016, 23:30

Ja tack för GM:s, nu är vi officiellt igång! :D

Fångade en bild på oss jag också, där Saylo står redo med facklorna att leda oss in i mörkret!
Gw2-64 2016-08-18 23-19-37.jpg
Gw2-64 2016-08-18 23-19-37.jpg (188.05 KiB) Visad 1872 gånger
Användarvisningsbild
Magrov
Kontakt:

Inläggav Magrov 19 aug 2016, 05:41

Sagizawa skrev:Magrov, kan du ändra så att vi med officer-rank kan fixa det?
Eller så kan du göra mig till en leader också så kan jag fixa med lite olika permissions och ranker. Är rätt säker på att åtminstone två kan vara leader samtidigt.

Absolut. Fixar när jag kommer hem i eftermiddag!
Bild
Användarvisningsbild
Malmis

Inläggav Malmis 19 aug 2016, 08:06

Kul med lite missions igår! Och tack för alla portaler som jag fick så jag till slut klarade av pusslet. Man är lite ringrostig i GW2. Hoppen satt inte alls. :D

På måndag kan jag tyvärr inte vara med, men då får Magrov täcka upp lite istället. ;)
Användarvisningsbild
Subtractive
Kontakt:

Inläggav Subtractive 22 aug 2016, 18:33

Tack för dagens guild missions! Tiden passade tyvärr inte för en del, men vi var ett tappert gäng på tre personer som tog oss an det som gick! :D

Vi har två stycken challenges kvar, dessa kräver minst omkring 5-6 personer skulle jag tippa- så om intresset finns så kan vi styra upp ännu en dag för GM:s denna vecka, som kanske passar flera än det gjorde idag? :)
Användarvisningsbild
Malmis

Inläggav Malmis 22 aug 2016, 19:21

Yay! Kul att ni fick iväg lite GM's.
Tyvärr så är jag fullbokad hela veckan, så kan inte alls vara med på nåt. Från nästa vecka så är det lugnare så då hoppas jag på att kunna vara med.

Dock så är 19:30 en lite för tidig tid för mig, kvällsrutinen här hemma. Tidigast 20:30 som är möjligt för mig skulle jag tippa på.

Återgå till "Guild Wars 2"