Ansökan

Ansök till Guild Wars 2
Thanes123

Ansökan

Inläggav Thanes123 16 aug 2017, 06:48

Namn: Thanwa
Ålder: 16
Karaktärsnamn/kontonamn: PiggyXD.2830

Varför söker du dig till oss? Jag spelade tidigare på den Amerikanska regionen men jag skulle spela med en vän på den europeiska så då jag byte jag. Tyvär så kom jag på att cross-play inte är tillgänglit melan regioner så var jag anitngen tvungen att betala massa gems eller byta Guild. Jag försökte komma in i Raids men det gick lite sisådär med tanke på att alla grupper krävde erfarna spelare så jag hoppas att jag får en möjlighet här.

Förstår och ställer du upp på våra regler? Ja

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: Jag heter Thanwa och bor i Stockholm. Jag spelar rätt ofta till och från. Nu när skolan börjar så vet jag inte rikitigt ifall jag kommer spela lika mycket. Jag har ofta mycket fritid men inte till nivån av att jag bara spelar hela dagarna. Jag tar pauser från spelet då och då så jag kanske försvinner nån månad och sedan kommer tillbaks.
Användarvisningsbild
Aethelen

Re: Ansökan

Inläggav Aethelen 17 aug 2017, 12:54

Hej Thanwa, och Välkommen till Vanheim =)

Kontakta Avastrath, Miss Veila, Sagizawa eller Subtractive in-game så ska någon av oss hjälpa dig komma till rätta med en invite =)

Välkommen!
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk
Användarvisningsbild
Subtractive
Kontakt:

Inläggav Subtractive 17 aug 2017, 15:51

Hej Thanwa!

Tack för en intressant presentation av dig själv! Nästa gång du loggar in så ligger en invite och väntar på dig. :)

Missa inte heller att vi finns på Discord, hoppa gärna in i såväl vår General som GW2 server där.

Välkommen!
Vym

Inläggav Vym 21 aug 2017, 14:19

Varmt välkommen! :)
GW2 - Vymlon, Elementalist | WoW - Vymm, Mage

Återgå till "Rekrytering"