Presentation Magrov

Ansök till Guild Wars 2
Användarvisningsbild
Magrov
Kontakt:

Presentation Magrov

Inläggav Magrov 12 sep 2016, 10:15

1. Namn: Jonas
  2. Ålder:äldre än 35
  3. Karaktärsnamn/kontonamn: Magrov
  4. Om annan server, när kommer du flytta till oss?Är redan där och med i guildet
  5. Varför söker du dig till oss? För att Vanheim är platsen/guildet/communityn man ska vara med i. Vänliga människor med en stor skopa härlig personlighet och humor!
  6. Förstår och ställer du upp på våra regler?Jajemensan! Det kan du så att säga hoppa upp och klappa dig på!
  7. Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: Är en total gamer som spelar allt på alla devices jag kan komma över. MMO är min huvudrätt men vanliga RPG, Uncharted på PS4 och Gotham Racing på original XBOX funkar precis lika bra. Just tnu går jag igenom en WoW-fas (som varat i 12 år) men spelar även SWToR, GW2, TSW, EQ2, EQ, RIFT, ESO mm mm mm
Bild
Användarvisningsbild
Sagizawa
Kontakt:

Re: Presentation Magrov

Inläggav Sagizawa 12 sep 2016, 11:26

/salute
Välkommen Magrov! 8-)

Har hört rykten om att du är en hejare på att bära väskor! Bra, för när guildhallen ska inredas så behöver vi en slav någon stark som kan flytta runt på alla möbler! :D ;)
Användarvisningsbild
Magrov
Kontakt:

Re: Presentation Magrov

Inläggav Magrov 12 sep 2016, 12:23

Har hört rykten om att du är en hejare på att bära väskor! Bra, för när guildhallen ska inredas så behöver vi en slav någon stark som kan flytta runt på alla möbler! :D ;)
Jag undrar VEM som skvallrat!? :)

Peka var jag skall placera ert bagage, miss!
Bild

Återgå till "Rekrytering"