Knoques/Aethelen/Avastrath officiell ansökan!

Ansök till SWTOR
Användarvisningsbild
Avastrath

Knoques/Aethelen/Avastrath officiell ansökan!

Inläggav Avastrath 02 jan 2017, 12:35

Namn: Joakim

Ålder: Född 81

Karaktärsnamn/kontonamn: Kommer spela blandat på mina karaktärer. Knoques (juggernaut) och Aethelen (powertech) på imperiesidan, och jag har en del gubbar på republiksidan med, men lär bara spela på Avastrath (Vanguard) där. Rollar eventuellt något helaraktigt på republiksidan i framtiden också. Får se =)

Varför söker du dig till oss? Redan medlem i Vanheim så det faller sig rätt naturligt att fortsätta med det ;)

Förstår och ställer du upp på våra regler? Det hoppas jag verkligen vid detta laget ja =)

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: Heltidsknegande småbarnsförälder från Skåne, för tillfället mest aktiv i WoW, men spelar då en del andra spel och mmo'n emellanåt också. Gick med i Vanheim från start, och är precis som många andra här en av dem som kom hit från Friskyttarna, och är för tillfället aktiv som officer i WoW och är en av stabsmedlemmarna i Vanheim. Förutom spel så lägger jag mycket av min fritid på mina två grabbar, en del tecknande och träning, och efter det så finns det inte så mycket fritid kvar.
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk
Dailly

Re: Knoques/Aethelen/Avastrath officiell ansökan!

Inläggav Dailly 02 jan 2017, 15:09

Välkommen till gänget :)

Återgå till "Rekrytering"