Thunderrunner den tjuriga gamla gubben.

Ansök till SWTOR
Thunderrunner

Thunderrunner den tjuriga gamla gubben.

Inläggav Thunderrunner 12 feb 2017, 12:07

Robert
45
Thunderrunner

Funderat lite på att hitta ett svenkt/skandinaviskt gille. Har bra minnen från tidigare skandinaviskt gille i Anarchy online.

Har inga problem att följa era regeler.

Är en tjurig vrång gammal gubbe med oförmågan att inte kunna lära mig nya saker och extremt långsam i pvp eller ops ...
..nja kanske inte så illa iof är en lugn medelålders man som försöker och misslyckas i bland ...van vid att dö i pvp men lika glad för det. Är gift har en vuxen son och Jobbar som fritids assistent trots min avsaknad av utb. inom området. Bor mitt i den Svenska metropolen Skåne.
Har mest online tid i helgerna ..är gammal och trött mitt i veckorna.
Bware2

Re: Thunderrunner den tjuriga gamla gubben.

Inläggav Bware2 12 feb 2017, 12:12

Ånej, hade jag vetat att du var skåning hade du inte fått en invite haha.... damn it. Vi har redan Aethelen (som mestadels kör wow så det är lugnt).
Skämt åsido (eller?) så välkommen hit. Vi har även en bitter klubb i vanheim du kan joina om du vill. den är vääääldigt positiv haha.

Klar och invitad.
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 12 feb 2017, 12:14

Välkommen! :)
Dailly

Inläggav Dailly 14 feb 2017, 05:58

Grumpy så har du kommit rätt :)
Det är en swtor specialitet.

Hänger inte på disco men släng iväg en poke ingame om du vill köra något. PvP, heroics för epic xp eller annat strunt ;)

Just nu har jag plötsligt börjat intressera mig för achivments efter 5 års till och från spel.

Kika bara efter legacy name *Beach* i guild listan i game så är det jag.

Wälkommen

Återgå till "Rekrytering"