Ansökan AngelCath

Ansök till SWTOR
AngelCath

Ansökan AngelCath

Inläggav AngelCath 17 mar 2017, 17:53

Namn: Carita

Ålder: 47

Karaktärsnamn: .... lång lista... definitivt en altoholic, har 9 på vardera sidan imp/rep bara på TRE. Brukar alltid starta nya expansioner med Irmeline (rep) och Isorah (imp) så det är väl det närmaste huvudkaraktärer jag kan komma.

Server: redan här

Varför söker jag hit: Ja, gnällde lite på forumet om att jag inte kunde förstöra Starfortresses solo och innan diskussionen spårade ur så tyckte de flesta att ett gille är ju en bra lösning. Har spelat solo i flera år men, man kan ju ändra sig :D
Eftersom jag spelar på alla karaktärer nästan lika mycket så är det bra om gillet finns på båda sidor.
Sökte till ett annat först, men efter att ha hängt i deras TeamSpeak i ett par dagar utan att se en annan själ så insåg jag att det var dags att kolla in andra alternativ.

Regler: japp, fattar, gillar, ställer upp på 100%

Vem jag är: som sagt, 47 år gammal, bor långt uppe i norr i Västerbotten. Har egentligen två hobbies, läsa böcker och spela dataspel.
Är väl i grunden nöjd att spela själv, men det kan vara kul med en FP eller lite PvP ibland, speciellt med folk som inte skriker åt en.
Sen är ju sällskap trevligt ibland.
Jobbar i en ganska säsongsbetonad bransch, så vintern jobbar jag, äter, och faller ihop i fåtöljen och startar datorn.
Eezeneo

Re: Ansökan AngelCath

Inläggav Eezeneo 17 mar 2017, 20:12

Trevlig ansökan Carita. Gör en /who vanheim så hittar du någon som kan bjuda in dig till gillet.
Bware2

Inläggav Bware2 17 mar 2017, 23:40

Välkommen hit Carita. Bara whispra tilll nån som är online så :)
Bware2

Inläggav Bware2 18 mar 2017, 22:14

klar

Återgå till "Rekrytering"