1-2 Aktiva officerare sökes!

Det senaste från Tamriel
Jo
Jorgas

1-2 Aktiva officerare sökes!

Inläggav Jorgas 18 sep 2016, 10:44

Hej o hå! Vi växer så det knakar 12 konton i skrivande stund av trevliga Vanheimare! :)

Det vi söker är 1 eller 2 aktiva officerare som loggar in på forumet en gång per dag och kan hjälpa till med saker som att... skicka invites för gillet, samt se till att ingame att reglerna från app.php/page/regler efterlevs så inga dumheter inträffar. Samt ha koll på vad som händer i ESO världen o göra lite trådar om updates med en rad eller två av egen text om te.x vad updaten handlar om eller helt enkelt vad du gillar/ogillar med de. Eventuellt hålla något event i framtiden för gillet. Spelar ingen roll om det är stort PvP event eller litet dungeon event någongång då och då.

Eftersom det både finns PvE och PvP i ESO så kommer vi köra med PvE och PvP officers ranker samt en "allt i allo officer" som bara heter officer.

Så helt enkelt om du känner att du vill stå för de regler som vi har och vill hjälpa till skriv i tråden eller skicka PM. Om just du inte blir accepterad som officer så tänk på att alla inte kan vara officerare o just nu letar vi bara efter 1-2 stycken :) .
Dailly

Re: 1-2 Aktiva officerare sökes!

Inläggav Dailly 18 sep 2016, 11:06

Detta skulle jag hugga på direkt om jag inte hade att göra i swtor :)
Riktigt kul post att ta del av ESO gängets utveckling!

Ping @AquaNox ;)
Sh
Shownie

Inläggav Shownie 18 sep 2016, 15:21

Vanligtvis brukar jag hålla ett öga på vad som skrivs om ESO. Finner lätt ambition till små saker som kan bli stora. Är ett fan av att kika in på PTSn så fort den dyker upp och därmed nöta ner mig i nya funktioner. Viker mig inte för att prata med nya människor, varken ingame eller i IRL. Försöker alltid sporra spelare till att hänga med på diverse aktiviteter.

Mitt intresse för att hjälpa Vanheim finns men kan aldrig utlova 100 % dedikation till ett spel, vad som sker bakom skärmen går alltid före.

Kan jag hjälpa så hjälper jag ;)
Dailly

Inläggav Dailly 18 sep 2016, 16:47

Härligt Shownie 8-)
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 19 sep 2016, 08:01

Välkommen Shownie! :)
Sh
Shownie

Inläggav Shownie 19 sep 2016, 17:38

Tack för förtroendet vargar! Låt oss yla mot månen tillsammans och skapa ett fantastiskt community ;)
Dailly

Inläggav Dailly 24 nov 2016, 07:27

Hejsan!

Senaste tillskottet i officersskaran ESO blev då undertecknad.

Micke heter jag - har för mig att jag är 37-38 någonting med typ 2+2+2 ungar i olika åldrar och sorter.

Gick med i Vanheim i augusti har jag för mig och Friskytt innan det.
Sitter som GM i ett rätt öde swtor men vi kommer dra en rekryterings kampanj där med expansionen i antågande.

ESO började jag lira vid betan och slutade när man levlat klart och mitt rp sinne inte klarade av att köra andra alliansers kampanjer och veteran levels tilltalade mig inte nämnvärt.

Men mycket har hänt i ESO sedan dess med starka dlc och stabilare pvp så jag känner för en comeback.
Har flera spel i luften samtidigt men brukar fokusera mer på ETT spel när man kommer in i en bra grupp, och ESO har otroligt mycket att erbjuda.

PvP är det område som ligger mig varmast i hjärtat men kommer naturligtvis hänga med på annat guildet lägger upp med :)

Konton i ESO
Dailly-main
Orona-lattjo alt konto för Daggerfall och Ebonheart kampanjer.
Senast redigerad av Dailly 24 nov 2016, 09:20, redigerad totalt 1 gång.
Sh
Shownie

Inläggav Shownie 24 nov 2016, 09:11

Bra tillskott, välkommen! (:
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 04 jan 2017, 20:06

Välkommen till Björn aka Crabwhistler till officers truppen! :)
Dailly

Inläggav Dailly 04 jan 2017, 22:07

Härligt! Redigt Vanheim material där

Återgå till "Elder Scrolls Online"