Fråga ang. Trading guilds.

Det senaste från Tamriel
Tozzec

Fråga ang. Trading guilds.

Inläggav Tozzec 05 jan 2017, 17:18

Tjena!

Jag har varit med i Vanheim guilden lite mer en vecka och spelat ESO ett par veckor mer. (Dvs en noob på detta spel.) ;)
Och jag har funderat lite på om jag inte skulle se om jag kunde hitta en Trading guild för att lätta på trycket i mina väskor som hela tiden är på bristnings gränsen.
Men i mitt sökande via google efter trading guild på ESO EU megaserver, har jag insett att de flesta trading guilds har ganska höga krav för att man skall få vara med i dessa guilds. Man måste sälja för xx tusen varje vecka, betala ett visst antal tusen guld osv. annars blir man kickad.

Så jag tänkte att ni här i guilden har kanske några bra förslag på Trading guilds som är bra och inte har några orimliga krav? (iaf för en nybörjare)

Jag menar som ny ESO spelare har man ju inte tillgång till endgame rustningar att sälja för att få ihop summan för att inte bli kickad redan efter första veckan, eller att man måste spara vart enda guld för att kunna betala veckans avgift för att få vara kvar.

Är mycket tacksam för förslag på bra fungerande Trading guilds där även nybörjare är välkomna att sälja sina saker och vet ni hur man kommer i kontakt med dem för att ansöka är även den information guld värd.

/Tozzec
Jo
Jorgas

Re: Fråga ang. Trading guilds.

Inläggav Jorgas 05 jan 2017, 18:54

Hej Tozzec!
Jag kör tyvärr inte med trading guild så har tyvärr ingen att rekommendera :(
Sh
Shownie

Re: Fråga ang. Trading guilds.

Inläggav Shownie 06 jan 2017, 12:56

Populära städer för trading är bland annat Craglorn, Rawl'kha, Elden Root. I regel är alltid huvudstäderna i varje faktion där de största tradeposterna finns.

Återgå till "Elder Scrolls Online"