Ansökan

Ansök till ESO
paragog

Ansökan

Inläggav paragog 12 okt 2017, 17:05

Ålder: 14
Karaktärsnamn/kontonamn: ehh min gubbe heter Sarlaco
Varför söker du dig till oss? för jag orkar inte längre att spela cs och sånt och tänkte pröva eso eftersom jag gillade skyrim väldigt mycke men jag såg att det var lite svårt att hitta andra som pratar svenska som man kan spela med, då tänkte jag vart går jag för att hitta andra svenska? då går man in på yahoo
Förstår och ställer du upp på våra regler? ja
Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: ok jag heter Kevin och bor i Södermanland ( i Sverige) och jag är 14 år , kmr egentligen från Brasilien men a. gillar att spela.har fiskar, vet inte om det hjälper att berätta det men jag har iallafall 7 fiskar. jag har nog aldrig brutit mot lagen så vitt jag vet d ba så ni vet. är trevlig för det mesta och tycker att alla är lika värda :) . skulle bli jätte glad om jag blev acceptad.
Användarvisningsbild
AquaNox

Re: Ansökan

Inläggav AquaNox 14 okt 2017, 09:31

Tjo o välkommen till vanheim :D ursäkta att de tog lite tid men nu har ja skickat invite till dig så hoppas den kom rätt :)

Återgå till "Rekrytering"