Ansökan

Ansök till ESO
WardenofNirn

Ansökan

Inläggav WardenofNirn 06 mar 2017, 10:50

Hej

Namn: Johan Svensson
Ålder: 30
Karaktärsnamn: Många men just nu Warden of Cyrodiil
Kontonamn: WardenofNirn

Varför söker du dig till oss?
Har spelat mestadels ensam o lite med en god vän som nu tröttnat. Har aldrig spelat så långt som till Champion förut. Vill uppleva ''endgame'' o pvp mer än vad jag gör idag. Sen är det alltid mycket roligare och trevligare att spela tillsammans med andra.

Förstår och ställer du upp på våra regler? Ja.

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation:
Spelat väldigt mycket konsol fram tills 2 år sedan då jag mer o mer gått över till dator. Har ca 3400 timmar i Ark Survival Evolved som jag varit mer eller mindre besatt av tidigare. Eso har jag spelat av o på sedan releasen.

I övrigt arbetar jag som butiksmedarbetare. :-)
Jo
Jorgas

Re: Ansökan

Inläggav Jorgas 06 mar 2017, 11:28

Hej Johan, vi skickar en invite till dig efter underhållet är klart =). Vi har oxå en ARK server för communityt om du vill ha flera att spela med, det är bara att surfa in på den forums delen o ta server adressen därifrån :)
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 06 mar 2017, 14:21

Hej Johan jag har försökt att skicka invite till dig, men då du redan är med i 5 gillen så kan vi inte skicka. Du kan skriva när du lämnat någon av dina gamla så kan vi skicka till dig. Lämnar ett PM ingame till dig om detta oxå.
WardenofNirn

Inläggav WardenofNirn 06 mar 2017, 15:44

Fixat :-) Tack för Inbjudan! :-D
Användarvisningsbild
Spybreak

Inläggav Spybreak 07 mar 2017, 13:05

Gå med oss i ARK med! Vi behöver mer cannonfodder åt alla farliga dinos så vi andra kan överleva ;)
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 17 mar 2017, 07:52

Klar

Återgå till "Rekrytering"