Ansökan :)

Ansök till ESO
Användarvisningsbild
Elathaia
Kontakt:

Ansökan :)

Inläggav Elathaia 22 jan 2018, 17:34

Hej!

Namn: Lara
Ålder: 31
Karaktärsnamn/kontonamn: @Elathaia, flera karaktärer
Varför söker du dig till oss? jag letar efter en svensk gille med trevliga spelare och avslappnad attityd
Förstår och ställer du upp på våra regler? visst :)
Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation: Jäg flyttade till Sverige för ett år sedan - kommer från Tyskland -och vill gärna bli medlem hos er om jag får :)
Jag vill träna språket plus lära känna folk som delar samma hobby, datorspel mm ...jag ber om ursäkt för att min svenska är inte alls perfekt men jag hoppas att jag får komma till er ändå :) det är inte lätt att lära känna folk när man flytta till ett annat land :roll: speciell när man inte är en partytjej ... så vill jag minst hitta en gille för att träffa svenska folk med samma intressen :)
Min man spelar också, men jag vet ej om han törs eller vill bli medlem, så frågar jag bara för mig själv just nu.

Jag hittade först eran annons på ESOs hemsida men det var från 2016 ... eftersom jag vet ej om den som skrev annonsen - plus den som man skulle kontakta med - är kvar försöker jag att ansöka här. Har skrivit et meddelande till dem ändå :lol:

Hälsningar
Lara
Användarvisningsbild
Elathaia
Kontakt:

Re: Ansökan :)

Inläggav Elathaia 22 jan 2018, 17:35

... oh, kontakta mig gärna online. Jag är oftast online på eftermiddagen/kvällen.
VoGrandeur

Inläggav VoGrandeur 24 jan 2018, 15:45

Tror tyvärr att ESO gillet gått i dvala?

Annars finns vi i WoW ! Kom in i värmen!
Användarvisningsbild
Elathaia
Kontakt:

Inläggav Elathaia 25 jan 2018, 15:41

Hej,

jag vet inte, men det verkar nog så :-/
Spelar ej WoW just nu, men ifall att jag kommer tillbaks dit hör jag av mig :)
Användarvisningsbild
Elathaia
Kontakt:

Inläggav Elathaia 25 jan 2018, 17:50

... det är synd att ni har slutat med ESO, det verkar som det finns inga svenska gillen annars. Så tråkigt :O :)
Användarvisningsbild
Avastrath

Inläggav Avastrath 01 feb 2018, 19:30

Helt har vi inte somnat väl? Tycker det är lite aktivitet när jag är inne och vänder ibland - men så råkar ju inte jag spela så ofta.

Lara, ber om ursäkt för dröjsmålet, men jag har skickat en invite till dig om du fortfarande är intresserad - och i så fall, välkommen till Vanheim!
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk
Användarvisningsbild
Elathaia
Kontakt:

Inläggav Elathaia 02 feb 2018, 11:19

Hej, tack så mycket :) har accepterat inviten. Vi ses!
Användarvisningsbild
Avastrath

Inläggav Avastrath 02 feb 2018, 17:23

Trevligt! Hojta till om det behövs hjälp med discord etc. Det sägs kanske inte så mkt i just ESO-kanalerna nu, men hela communityt delar samma discord och det förekommer en hel del annat trevligt snack där!
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk

Återgå till "Rekrytering"