"In The Future When All's Well"

Är du borta en längre tid? Berätta!
Dailly

"In The Future When All's Well"

Inläggav Dailly 03 mar 2017, 14:19

Jag har under ett par månader successivt dragit mig ur Vanheim och spelat allt mindre i communityt.
Utan att gå in på detaljer så är det osämja med En stabsmedlem som detta grundar sig i.

Försökte spela "under radarn" ett tag men saknar gemenskap att pyssla aktivt med aktiviteter så jag går därför helt ut ur Vanheim och återupptar egna initiativ i stället.
Det är med tunga steg och svårt beslut då Venheim är fullt utav fantastiska människor. Kommer sakna nästan alla men spela mer med några <3

Är inne i ett swtor stim nu men kommer spela både ESO och andra spel och gruppar gärna så det är bara att säga hej här:
https://discord.gg/nfFUwea

Tack för en annars fantastisk tid än om kort :ugeek: :geek:
Användarvisningsbild
Avastrath

Re: "In The Future When All's Well"

Inläggav Avastrath 03 mar 2017, 20:09

Hej Dailly!
Tråkigt att du väljer att lämna Vanheim helt, men det låter som att du har funderat ett tag kring detta och bestämt dig. Vi i staben är dock lite frågandes till "osämjan" som du upplever har tvingat dig till att spela under radarn, då det inte är någonting som vi känner igen. Det var ändå du själv som valde att kliva ner ifrån alla poster och engagemang på eget initiativ.

På alla problem finns det dock lösningar, och skulle du ändra dig så är du välkommen tillbaka, så reder vi ut alla frågetecken då.

Lycka till i dina framtida projekt!
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk
Dailly

Re: "In The Future When All's Well"

Inläggav Dailly 03 mar 2017, 20:51

Ja jag valde att gå ner eftersom det skulle bli väldigt svårt att vara GM i swtor och officer i ESO med den infekterade situation mellan mig och den stabsmedlemmen.

Men jag tackar för att jag är välkommen tillbaka i framtiden!

Återgå till "AFK"