Statusrapport

Är du borta en längre tid? Berätta!
AngelCath

Statusrapport

Inläggav AngelCath 09 maj 2017, 14:29

Hej

Jag har inte heller varit online mycket på senaste tiden, eller jo, online men inte spelat.
Loggar in ibland för att kolla dailies och använda rep-tokens som jag samlat på.

Orsaken är en öm tumme/handled.
Jag har något som jag knappt kan stava utan att gooogla - de Quervain tror jag det heter.
Fick ont i höstas och det slutade med cortisonsprutor i handleden och två veckors sjukskrivning, så sen jag började få ont igen har jag försökt hålla mig från datorn så gott det går. Får ju 8 timmar på jobbet, men hela tiden med handledsstöd och där har jag specialmus för att minska belastningen.

Det är egentligen bara en inflammation, så visst, jag kan vara med på en ops eller liknande, men det där med att spela varje kväll får vara ett tag till. Försöker äta inflammationshämmande medicin, men de har en tendens att få magen att ge upp, så får vara försiktig med det också.
Det är inte helt fel när gubben klappar mig på huvudet och kallar mig "sitt lilla vrak" :D

Men, lusten att spela är oförändrad, kommer tillbaka så fort tummen slutat protestera.

//Carita
Bware2

Re: Statusrapport

Inläggav Bware2 09 maj 2017, 17:45

Låter inget vidare. Hoppas lilla vraket fixar till sig snart då :)

Ingen stress, spelet och vi andra finns kvar senare också... (tror jag)... hehe.

Tror iofs gubben inte är helt olycklig nu, han får väl spela mkt fallout 4?? ?

Återgå till "AFK"