[Daily Random Dungeon] - Event varje vardag ca 18-21

Våra gruppaktiviteter
Jo
Jorgas

[Daily Random Dungeon] - Event varje vardag ca 18-21

Inläggav Jorgas 04 sep 2016, 09:09

Tjoho! Daily random dungeons är ett av de bästa sätten att levla sina gubbar med exp bonusen man får för första spelade för dagen. Så jag o Gemi har försökt att spela iaf 1 varje dag någongång mellan 18-21 på vardagarna. Om det finns några mera sugna så är det bara att skriva i Elder scrolls online text chatten på Discord eller att bara dyka upp på Discord mellan denna tiden när ni ser oss online.

* Level krav - Inget, vi försöker få det att fungera med alla som vill vara med vi är mest ute efter att spela med guildisar

* Gear krav - Inget, men spelar du te.x tank så kanske du skall ha lite heavy armor så att du inte bara ligger död på marken :lol: :D

* Lite random potions o buffmat innan vi startar själva Daily random dungeonen är uppskattat, har du ingen fråga någon annan i partyt för lite mat då

* Discord - Eftersom halva meningen med själva eventet (förutom exp bonusen) är att vi vill lära känna er andra som spelar ESO och eventuellt vill vara med så föredrar vi såklart att ni kommer in på Discord. Inget krav eller så att man pratar om man är blyg eller har störande saker i bakgrunden som en man eller fru o ungar som skriker på dig för att du är en gamer :P. Taktiker mm är oxå otroligt mycket enklare att utforma över voice än i skrivna ord. Vi kommer inte exkludera någon för att de inte vill sitta med på discord .

Trinity, Eftersom ESO är ett trinity baserat spel, där man spelar med 1 healer 1 tank och 2 DPS i grunden så ber vi de som vill vara med att vara mogna o inte bli sura/arga om det är flera som te.x vill spela healer. Spelet är helt enkelt utformat så att man måste rotera lite på klasser mellan spelare för att alla skall få spela sin "favorit" klass och vi ber er vara öppna för att kanske prova något nytt även om det känns svårt ibland. Det fungerar helt enkelt inte om alla inte försöker bjuda på sig själv lite :) .
Dailly

Re: [Daily Random Dungeon] - Event varje vardag ca 18-21

Inläggav Dailly 18 sep 2016, 07:07

F r o m nästa helg kan jag nog hoppa på! Iaf efter 2000 och läggning.
Dels min main templar healer
men mina hjärtans alts vill med ha exp.
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 18 sep 2016, 09:46

Jag har ju ett gäng småttingar oxå som vill ha den dära mumsiga daily dungeon expen :P :D
Sh
Shownie

Inläggav Shownie 18 sep 2016, 15:26

Vill bara uppmärksamma att jag tycker att den här typen av event är toppen! jag hänger gärna på som tank i flesta fallen. Ser också gärna fram emot att nöta några dungeons på lvl 50 :D

Vill också påminna om att i oktober får vi uppleva allt fler dungeons, då alla normal dungeons också kommer att kunna köras på veteran, något vi verkligen kan se fram emot 8-)

Återgå till "Events"