Tom Clancy's The Division

Spel utan eget forum
Användarvisningsbild
Buio

Re: Tom Clancy's The Division

Inläggav Buio 22 dec 2016, 18:46

Det kostar €25 just nu på Steam
http://store.steampowered.com/app/365590/

Men går att få för €20 nu på Uplay
http://store.ubi.com/eu/tom-clancy-s-th ... b4d62.html
Shiro

Inläggav Shiro 24 dec 2016, 09:57

Har fastnat stenhårt i spelet, börja test lira under "free to play" helgen och så var det naturligtvis 50% off. så det blev köp..
lyckades bli lvl 30 på 24 timmar =) och gerad 256 på 6 timmar efter det =)

edit: "Trick_Bishop" på U-play
Senast redigerad av Shiro 26 dec 2016, 14:58, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Buio

Inläggav Buio 24 dec 2016, 11:22

Jag kommer också köpa det nu och med Survival DLC som många säger är bra.
Användarvisningsbild
Buio

Inläggav Buio 26 dec 2016, 17:35

Shiro skrev:Har fastnat stenhårt i spelet, börja test lira under "free to play" helgen och så var det naturligtvis 50% off. så det blev köp..

Det är imponerande, jag är mer beskedliga lvl 8 efter 11 timmar. Men jag började om med en ny gubbe efter ett tag och deletade den första. :)
Shiro

Inläggav Shiro 27 dec 2016, 22:22

Buio skrev:
Shiro skrev:Har fastnat stenhårt i spelet, börja test lira under "free to play" helgen och så var det naturligtvis 50% off. så det blev köp..

Det är imponerande, jag är mer beskedliga lvl 8 efter 11 timmar. Men jag började om med en ny gubbe efter ett tag och deletade den första. :)

Fick iof mycket hjälp med att få XP. körde på lite svårare nivå. Har hjälp en annan till 30, vi gjorde det på två dagar. så nu i veckan ska det hjälpas till igen och dra upp en ny. så han kan vara med och köra underground och survival =)
bara att adda mig på U-play om du vill ha hjälp. -- Trick_Bishop
Användarvisningsbild
Paiko

Inläggav Paiko 28 dec 2016, 17:59

Från en som har över 400h under bältet. stressa inte upp till level 30. mycket av spelet är just 1-30.. efter det är det mer eller mindre en evig repeat (inte för att det är något fel i det, tvärtom, efter 400h så måste ju nåt vara kul :P ) dock minns jag känslan av att levla up, jag och tofflor har nog inte haft roligare på mycket MYCKET länge.

Grattis till 30 Shiro! nu till den eviga jakten på perfekt 256 gear och name gear/vapen :D

Survival är riktigt kul koncept, men förberedd er på extremt många buggar och DC tyvärr. Underground är trots sin enkelhet riktigt kul, jag gillar det. kan även rekommendera incursion's om ni är full grupp. lite som mini raids.

P.S. ett annat litet tips jag kan ge. sätt på "neutral lighting" i settings. av någon wierd anledning är det ställt som off som standard, blir inte precis E3 stämning men det ger i alla fall en mycket trevligare upplevelse.
Användarvisningsbild
Buio

Inläggav Buio 28 dec 2016, 22:15

Jag kör rätt lugnt. Gillar springa runt och utforsta saker som kanske inte leder till något, men ändå är kul. Är level 13 nu Heter MrBuio på Uplay.
jklasseman

Inläggav jklasseman 29 dec 2016, 07:02

Tjo!

Lirar ni fortfarande? Vi är ett gäng svenskar som lirar och tycker det är askul, Jag själv har lirat 666 timmar nu och tycker det fortfarande är grymt.
Skicka ett PM ifall ni vill spela ihop med oss så får ni TS uppgifter mm.
ses på Manhattans gator

MVH LMAG71Bravo alias Onico(i wow)
Användarvisningsbild
Paiko

Inläggav Paiko 29 dec 2016, 09:12

Jag, tofflor, dailly, blazeing, lionie brukar sitta i wargames när vi lirar för det mesta. gammal vana att hänga i sina egna kanaler :D
Shiro

Inläggav Shiro 10 jan 2017, 16:31

Jag är helt fast i spelet.. så fort man tror man lärt sig något hittar man en ny länk och blir helt blåst och novis igen.
lirat varje dag sedan free to play weekend då det inhandlades.. vi är ett gäng på minst 4-6 dagliga spelare...

just nu har det vart levling för nya spelare så vi kan lira ihop på lvl 34 tier 5 världen.. fick min första named armor gear i går :) otroligt vad glad man kan blir för något så litet . haha

endast 138 speltimmar än så länge.

@paiko: tack för tipset om natural lighting, riktigt nice...

Återgå till "Övriga spel"