ToV Normal clear?

Det senaste från Azeroth

Vill du vara med och cleara ToV normal?

Omröstningen slutade 09 jan 2017, 07:52

Ja
6
60%
Nej
4
40%

Antal röster: 10
Användarvisningsbild
Veila
Site Admin

ToV Normal clear?

Inläggav Veila 02 jan 2017, 07:52

God morgon och god fortsättning på det nya året!

Då det råder delat intresse för att cleara ToV normal, lägger jag ut en omröstning om det. Är det många som vill delta, lägger vi upp ett event på en ordinarie raiddag. Är intresset måttligt till svalt, gör vi ett extra event på en icke-ordinarie raiddag för de som vill och tar med pugs för att få ihop en full raidgrupp.

Personligen vill jag gärna cleara. Det är mycket jobb för lite reward, men för mig handlar det mest om att cleara för att jag vill ha clearat. Jag vill få det gjort helt enkelt :)

OBS! Ni som redan har clearat, får gärna rösta "ja" om ni vill delta ändå för att hjälpa gruppen.

"No loose ends"

/Veila
Veilah - Hunter | Veilinator- Priest | Veíla - Death Knight
VoGrandeur

Re: ToV Normal clear?

Inläggav VoGrandeur 02 jan 2017, 08:04

Är som du Veila, vill cleara ifall en gång
Användarvisningsbild
Malmis

Inläggav Malmis 02 jan 2017, 08:26

Röstade "ja" eftersom jag gärna vill cleara ToV.
Jag har inga krav på att göra det precis just nu dock. Men förstår om folk vill göra det innan NightHold kommer 17 januari. För jag antar att det finns ett visst intresse att prova på det då istället... (ingen aning om svårighetsgraden där....).
Wilmella

Inläggav Wilmella 02 jan 2017, 11:24

Angående röstningen så har jag som röstat nej :P Det betyder inte per automatik att jag vägrar vara med om alla andra vill köra ;) ... men mitt nej är en röst för att vi kör HC TEN istället... de fajterna har vi ju mer koll på sen innan, även om de inte är exakt lika som i normal.
Därför inbillar jag mig att vi har en större chans att fixa det....

Sen går det ju alltid att köra det nya som kommer först för att senare gå in där, som en klok paladin nämnde i discord.
Användarvisningsbild
Avastrath

Inläggav Avastrath 02 jan 2017, 11:49

Har också röstat nej, för precis som Wilmella kör jag då hellre TEN HC med gillet. Skulle vi vara klara med det en viss vecka, så är jag nog beredd att rösta nej ändå tills alla som deltar tar sig tid på riktigt och lär sig mekanikerna. Sist vi var där som gille var det inte snyggt.. Och det gäller förvisso mig själv också men nej. Inte ett av våra glorious moments så att säga :D

"Men Aethelen, din triste rövare, det är ju alltid svårt i början".

Ja. Men jag har sett våra 25 hunters och de andra två-tre dps'erna ta sig ann nya svåra bossar förut, och ni brukar fixa det bra mycket bättre än kakafonin av ångest och ändlös skam som kännetecknar vårt enda samlade försök på Guarm som gille än så länge. Och jag tycker nog vi låter det tillfället vara det enda ett bra tag till. Men, jag är beredd att omvärdera min inställning om *samtliga* är beredda att i detalj studera encountert på sin fritid innan vi ger oss på det. Jag kommer f-n hålla korsförhör med er innan pull.

Så, helarna säger nej. Begrunda! ;)
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk
Elizium

Inläggav Elizium 02 jan 2017, 14:37

Hej Raidare!

Jag känner att jag vill och inte vill så att säga. Dem två första vill jag absolut ta regelbundet, Helya ellar vad sjömonstret heter är jag inte så noga med faktiskt. Jo jag vill ta ner henne också men geara upp mer i Nighthold lockar mer för att möjliggöra easypisking på Helyla senare. Men jag följer Vanheims vilja. Dock är det bara 2veckor kvar till nighthold så vi behöver trimma in teamet lite och det kan vi göra i TOV eller TEN HC.

Så jag vet inte om någon blev klokare på det jag skrev men jag röstade ja för att jag tror att vi tar ner dem 2 första lätt om vi förpottar och pottar och raidpottar och skriker höga hejarop på discord som tex !GOOG! men då måste vi ha full fokus :)
Bild

Månskugga DPS hunter - Elízíum Tank/healer monk
Berg
Kontakt:

Inläggav Berg 02 jan 2017, 17:39

Jag röstade nej, för att jag tycker vi ska klara mer av TEN HC innan vi går vidare och gör annat content. Är av den uppfattningen att det är bätttre att göra färdigt än att ha för många bollar i luften samtidigt.
Användarvisningsbild
Tufu

Inläggav Tufu 03 jan 2017, 06:57

röstar varken eller, ToV är en sjukt tråkig raid tycker jag personligen men visst. men vill ju ha den gjord. redan gjort den på roguen men inte på paladinen.
Bild

Återgå till "World of Warcraft"