Ansökan.

Det senaste från Azeroth
buckdax

Ansökan.

Inläggav buckdax 22 okt 2017, 13:18

1. Namn: Christian
2. Ålder: 37...
3. Karaktärsnamn/kontonamn: Dumbuck. Namnet kommer förmodligen bytas om jag får va med er och spela lite (måste göra en transfer också).
4. armory-länk: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... on/dumbuck Inget speciellt att se där dock, har inte ens bra wellfare epics i nuläget, runt 903. Men det kommer att lösa sig :-s
5. Om annan server, när kommer du flytta till oss? ASAP.

6. Varför söker du dig till oss? Har inte raidat eller spelat knappt sedan Nighthold och det var på min monk (karaktären jag ansöker med är en mage med wellfare epics + nån legendary. Monkens gear var ändå utdaterat så och jag är skeptisk till att både heala och tanka, lite surt att bli av med sina fina legendarys dock...). Är lite sugen på att dra igång igen. Sedan min "come back", så har jag mest spenderat min tid ensam och då blir spelet trist väldigt fort.

Jag känner igen några av namnen här (från Friskyttarna), så jag tänkte att det kan säkert va kul att köra lite mythic plussar eller kanske rent av raida med er (igen), fast under annan banner. Nu när ni också kör den rätta sidan, Horde. =)

Kort och gott, söker till er för jag är ganska övertygad om att det är sjysta folk i guilden och när jag spelar så vore det roligare om man hade nån att göra det med.

Har en fråga också, är det någon aktivitet utanför raids?

Förstår och ställer du upp på våra regler? Japp, helt överens.

Personen bakom tangentbordet är viktig för oss. Skriv en kort presentation:
37-årig datornörd men även fotboll/hockeytokig till max. Tidigare har jag arbetat som militär i Armén men nu sadlat om/tillbaka till det civila som Maskiningenjör/konstruktör.
Gör alltid mitt bästa (även om det kanske inte alltid räcker ända in i mål ;)), gnäller inte, är i tid. Är inte på nåt sätt en toppspelare men försöker ändå göra min research, även om jag inte följer den alltid (valde ju arcance, som tydligen ska va sådär bra. Så M+10 och heroic raiding ska jag väl klara av, om det blir nåt med det, hehe.
Ähh, vet inte riktigt vad mer jag har att berätta. Förutom lite dabblande i wow, så spelar jag PUBG med 2 irl-kompisar om kvällarna, tar tacksamt emot en 4:e i squaden ;)
buckdax

Re: Ansökan.

Inläggav buckdax 22 okt 2017, 13:19

Men så duktigt av mig, kunde inte ens posta i rätt forum..
Elizium

Inläggav Elizium 22 okt 2017, 15:53

Välkommen till Vanheim Christian!

Ta kontakt med någon av våra officerare (Avastrath, Delira, Grandeur, Greennips, Månskugga, Veilah) för en fräsig invite!
Bild

Månskugga DPS hunter - Elízíum Tank/healer monk
buckdax

Inläggav buckdax 22 okt 2017, 17:13

Tackar

Är på plats under namnet Dumbuck och spammar /who.

mvh
buckdax

Inläggav buckdax 24 okt 2017, 19:23

Ingen framgång med att hitta nån officerare online, ännu.
Ska iväg till Stockholm (:S) på tjänsteresa, så jag provar igen till helgen.
Elizium

Inläggav Elizium 25 okt 2017, 12:40

Trägen vinner!

Jag är kass i axeln så jag loggar in sporadiskt för tillfället.
Bild

Månskugga DPS hunter - Elízíum Tank/healer monk

Återgå till "World of Warcraft"