Nya forumet - att fixas

Sök hjälp om forum, webbshop, etc
Användarvisningsbild
Saylo

Re: Nya forumet - att fixas

Inläggav Saylo 18 okt 2016, 20:51

Subtractive skrev:Jag hade gärna sett att gränsen för filstorlek på bilagor ökas på lite. Vet inte vad den ligger på idag, men detaljrika bilder i 1080p ligger ofta kring 8-1000kb, så får alltid ladda upp dem på Imgur istället. :D

Jag vill också att gränsen ökas :)
Användarvisningsbild
Buio

Inläggav Buio 19 okt 2016, 18:40

Subtractive skrev:Jag hade gärna sett att gränsen för filstorlek på bilagor ökas på lite. Vet inte vad den ligger på idag, men detaljrika bilder i 1080p ligger ofta kring 8-1000kb, så får alltid ladda upp dem på Imgur istället. :D

Använd inte Imgur för detaljrika spelbilder. De komprimerar om dem med hårdare komprimering. Flickr, Abload (tysk), Picpar är sajer som hostar bilder utan att ändra originalkvalite.
Jo
Jorgas

Inläggav Jorgas 09 dec 2016, 21:49

Hej Mistblinde, vi har haft problem med att folk som ansöker inte lyckas lokalisera "bli medlem" knappen. Vet att vi i skrivande stund är upp i 5 stycken som har påpekat det när de ansökt. Flytta plats? göra större? göra flera?

Återgå till "Support"