The Secret World

Spel utan eget forum
AngelCath

Re: The Secret World

Inläggav AngelCath 20 mar 2017, 08:28

Hej

Jag är ny på SWtoR sidan av gillet och hittade just den här tråden.

Spelade ganska mycket tSW ett tag men gav upp när jag inte kunde ta mig igenom Tokyo själv. (Templar)

Spelar naturligtvis minst Illuminati, men tycks minnas att det egentligen inte spelar så stor roll?

Har ny inspiration när det gäller SWtoR, men kan gärna tänka mig nån kväll här och där i tSW.
Har aldrig gjort något innehåll för grupper, utan har alltid sprungit runt och gjort quests i min ensamhet, kunde vara kul att göra något annat :)
Användarvisningsbild
Mistblinde
Kontakt:

Inläggav Mistblinde 12 jul 2017, 09:45

Förvånad att ingen uppmärksammat att Secret World haft en relaunch och en väldigt lyckad sådan.
Spelet är numera F2P (inkl alla tillägg). Stridssystemet omgjort till det bättre, och mycket annat.

Secret World Legends
https://secretworldlegends.com/
https://secretworldlegends.com/update-roadmap/
Användarvisningsbild
Knight Percival

Inläggav Knight Percival 20 jul 2017, 18:34

Så herr T "fuskar" fortfarande lite i mmo-världen? o.O!
Trodde du pensionerat dig och att du numera sitter likt tjuren Ferdinand under kork-eken och luktar på blommorna(läs: på ett café och smuttar på en kaffe latte). :D
-Chokladmilkshakes! <3 :D
Bild
Användarvisningsbild
Mistblinde
Kontakt:

Inläggav Mistblinde 23 jul 2017, 16:15

Knight Percival skrev:Så herr T "fuskar" fortfarande lite i mmo-världen? o.O!
Trodde du pensionerat dig och att du numera sitter likt tjuren Ferdinand under kork-eken och luktar på blommorna(läs: på ett café och smuttar på en kaffe latte). :D

Jag är lika förvånad som du Leif. :)

Hade mycket riktigt pensionerat mig och inte spelat något det sista halvåret. Men så läste jag nyheten om TSW relaunch här om dagen och laddade ner SWL. Till min stora överraskning kändes det riktigt kul.

Skall väl dock inte överdriva händelsen, eftersom det än så länge bara handlar om några få timmars spelande. Jag är för övrigt inte ensam om att ha börjat med SWL. Några gamla rävar som du känner mycket väl, har också skapat sig karaktärer.

Min heter för övrigt "Kattuglan" om du skulle ha vägarna förbi.

Återgå till "Diverse titlar"