Söker efter mer aktivt spelande.

Från frontlinjen i WoT & WoWs
Användarvisningsbild
Larsviking

Söker efter mer aktivt spelande.

Inläggav Larsviking 28 mar 2017, 10:47

Som titteln beskriver så söker jag mer aktivt spelande,

Har varit medlem här ett tag nu och börja känna att inte vi är alldeles för många och inte alltid att alla önskar att lira tillsammans hela tiden.
vilket jag både förstår och respekterar.

Men söker mig lite runt för att få fler som kör när jag lirar.
hoppas inte detta ska skada denna klan på något vis då jag gärna lirar med er när ni kan. och stannar kvar gärna som medlem
Användarvisningsbild
Berrserkr

Re: Söker efter mer aktivt spelande.

Inläggav Berrserkr 28 mar 2017, 18:53

Du har rätt, vi är inte allt för många och när några av oss råkar ha en downperiod sometidigt så märks det. Vi har naturligtvis ingenting emot att du spelar med andra (lockar du hit någon så blir det ett plus i kanten, haha). Det är ju trots allt ett spel, inte något koncentrationsläger och vi spelar för att ha kul :)
Användarvisningsbild
Paiko

Inläggav Paiko 29 mar 2017, 07:10

Precis som Berra skriver, vi är få som är 100% aktiva. och när någon/några är upptagna med andra spel så blir tyvärr vår sektion väldigt lidande.
Så kör man WoWs som main spel eller bara spelar dagligen är det fullt förståeligt att man söker till en mer aktiv klan eller bara en klan med fler medlemmar för att få sin speltid. det är trots allt spelarens tid som är viktigast och där med ska man även välja klan efter vad spelaren vill :)

På med flytvästen så ses vi på sjön!
Användarvisningsbild
Mistblinde
Kontakt:

Inläggav Mistblinde 30 mar 2017, 15:43

Jag har precis som föregående talare en periodvis ganska intensiv relation till WoWs. Dessvärre är jag för närvarande inne i en längre period av inaktivitet p.g.a orsaker som ligger utanför spelandet.

Jag lär dock med 100% säkerhet återvända, vilket jag alltid gör.

Hoppas att du hittar någon att spela med.

Återgå till "Wargames"