Now What?

Det senaste från Tamriel
Användarvisningsbild
thorlog

Now What?

Inläggav thorlog 12 maj 2017, 23:59

Ok, Jag spelar ibland mycket, ibland mer sällan beroende på jobbet. Jag vet inget om de förändringar som plötsligt hände i gillet, men jag hoppas allt är bra nu.(?) Jag ser att GM inte har varit ute på två veckor (!) och kan tyda detta som ett problem - eller som ett vanligt break. Officers är som tur aktiva. Men frågor finns naturligtvis. Vart står vi? Vart ska vi? Vem leder oss? Behöver vi göra på ett annat sätt? Gemensamma aktiviteter i spelet?

Jag kan ställa upp på vissa uppdrag om det behövs.
Ruter Fyra

Re: Now What?

Inläggav Ruter Fyra 15 maj 2017, 05:38

Allt är bra just nu :)
Det pledgas en hel del kvällstid o aktiviteten i gillet är väl inte den högsta just nu.
Men e ngra trogna själar som kämpar på :)
Är ju knappt 1 månad till morrowind kommer så min gissning är att aktiviteten kommer att öka då.
Användarvisningsbild
Avastrath

Re: Now What?

Inläggav Avastrath 16 maj 2017, 07:35

Hallå Thorlog!

Väldigt kort sammanfattat så lämnade GM och en officer gillet under rätt så tumultartade omständigheter. Detta var drygt en månad sedan nu. Så GM-posten ligger hos staben just nu, på mig, och det är mig du ser som offline i två veckor. Jag planerar förvisso att spela ESO lite när Morrowind släpps, men ambitionen är inte att GM-posten ska stanna i staben hos mig. Mer info om detta kommer komma.

Vi har förvisso kommunicerat ut en del om detta, främst under spelsektionsmötena där era officerare deltar, men även på ESO's discord och i Vanheim general discord i textform. Men du har ju rätt i ditt ifrågasättande ändå, vi kunde varit tydligare, exempelvis med en heltäckande forumpost (inte minst då vi i staben *väldigt* gärna vill att vi använder forumet mer ^^ ).

Så jag tar på mig det, jag har lite drivit denna frågan, och borde tagit tag i det tydligare. Speciellt då det ännu inte är en helt avslutad fråga, då GM-posten som sagt ligger på mig än..

Utlovar avbön och bättring! =)
Aethylon - Rogue | Aethelen - Paladin | Avastrath - Warrior | Pleasurepurr - Monk

Återgå till "Elder Scrolls Online"